Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä normaalia, kun olen avioliitossa ja olen saanut

Vierailija
15.07.2022 |

seksiä viimeksi toukokuun lopussa. Mieheni mielestä sille ei koskaan ole oikeaa hetkeä. Ikää minulla on 44 ja itse kokisin tarvitsemani enemmän seksiä. En kehtaa keneltäkään kysyä livenä ja kaikkihan vastaisivat, niin varmasti vastaisin itsekin, että juu kerran viikossa harrastamme.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
2/72 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168 cm pitkä ja painan 56 kiloa. Kerron, koska joku kohta ehdottaa minun olevan valtavan lihava.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jälleen kerran se on aivan yksi ananaksen maku, mikä on normaalia tai epänormaalia. Ainoastaan sillä on väliä, mikä on sinulle ja puolisollesi sopivaa. Jos et ole tyytyväinen elämääsi, niin muuta sitä.

Vierailija
4/72 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi normaali on kyllä ihme juttu. Kaikilla kauhea hinku selvittää mikä on normaalia. No, vastataan nyt sitten. Kyllä, on täysin normaalia (=yleistä), että suhteissa ei ole seksiä pitkiin aikoihin.

Onko nyt hyvä?

Vierailija
5/72 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kyllä saa enää mitään kysyä tai saa ilkeitä vastauksia. Miksi te ilkeät vastaajat olette itse täällä?

ap

Vierailija
6/72 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista, koska meillä on ollut seksiä. Olen N43

Vierailija
7/72 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, ainakaan minun mielestäni. Onko mies masentunut?

Vierailija
8/72 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä se seiska sinusta tuntuu? Vaivaako se sinua?

ap

Vierailija
9/72 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt, mutta vastaa ettei koe olevansa masentunut,

ap

Vierailija
10/72 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein seksiä on ennen ollut?

Vierailija
11/72 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei kyllä saa enää mitään kysyä tai saa ilkeitä vastauksia. Miksi te ilkeät vastaajat olette itse täällä?

ap

Sulle on kylläkin vastattu asiallisesti. Yksi epäili että saatat olla ruma, mutta  sekin oli pelkkä hyväntahtoisehko spekulaatio.

Vierailija
12/72 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli viimeksi viime vuoden puolella, vaikka itse haluaisin ainakin kerran viikossa. Erotakaan en halua, sillä meillä on pieniä lapsia ja miehenä seksin saanti eron jälkeen tuntuu hyvin epätodennäköiseltä.

M38

Vierailija
13/72 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei koskaan ole ollut ihan megapaljon, mutta edes nyt kerran kahteen viikkoon. Nyt useamman vuoden menty sellaisella 5-6 kertaa vuodessa tahtiin.

ap

Vierailija
14/72 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei o normaalia. Mun mies pani mua aamulla. Vaikka oonkin läski, niin kyllä se aina pari kertaa päivässä antaa.

Vierailija
15/72 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin seksiä myös ihan terveystekona toista kohtaan. Minusta se on itsekästä sulkea se puoli elämästä toiselta pois. Aivan kuten M38 kirjoitit, niin jos toinen ei vaan halua niin sitten toinen jää ilman. Jos uskoo avioliittoon ja uskollisuuteen.

ap

Vierailija
16/72 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään lopullista totuutta normaalista määrästä. Ehkä sen "normaalin" voi omalta kohdalta päätellä vain siitä että onko määrä vaikka selvästi vähentynyt entisestä ja jos on, onko tämä muutos yhtäkkinen vai pitkän suhteen tulosta. Koska jos on vielä melko vähän aikaa sitten peuhattu kuin kanit ja ykskaks lopetetaan kuin seinään niin sitten kyseessä ehkä on joku ongelma. Mutta taas pitkässä suhteessa aika monilla/suurimmalla osalla tahti vaan pikkuhiljaa hidastuu ilman että on takana mitään ihmeellistä. 

Vierailija
17/72 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa surulliselta jos tahti vaan hiljenee ikääntymisen myötä.

ap

Vierailija
18/72 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia

Olisi ison keskustelun paikka suhteessanne odotuksista, toiveista ja asian suhteen tehtävistä kompromisseista. 

Vierailija
19/72 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei riittäisi minulle. Meillä ollut nyt vähemmän seksiä käytännön syistä ja se joka toinen viikko pari kertaa on siis meille vähän. Molemmille. Mutta kyllä se taas tästä. Normaalisti vähintään se kerran viikossa. Yhdessä 8 vuotta.

Vierailija
20/72 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei koskaan ole ollut ihan megapaljon, mutta edes nyt kerran kahteen viikkoon. Nyt useamman vuoden menty sellaisella 5-6 kertaa vuodessa tahtiin.

ap

Ymmärrän turhautumisesi.

Mielestäni tilanteesi ei ole normaali.  Voisiko miehesi olla aseksuaali, koska ei ole alkuhuumassakaan halunnut seksiä paljon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä