Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Penikseni on oikeasti pieni ja se tekee seurustelusuhteet lähes mahdotonta.

Vierailija
15.07.2022 |

Pieni eli normaalin rajoissa just ja just (~12cm). Moni nyt tulee sanomaan ,että se on normaalin kokoinen. Ei ole kuitenkaa normaalia paksumpi, että se tuntuisi edes paremmalta. Ketään uskalla enää edes lähestyä kun tietää, että siellä on viety nautinto maksimiin. Lepotilassakin joku 5cm katkarapu, joka uimahallissakin hävettää jo lähtökohtaisesti. Joo joo, tiedän tiedän. Kaikki naiset eivät ole identtisiä ja osalle pienempi voi olla parempi. Ei siitä kuitenkaa mihinkää pääse että:

1. Pettymys tulee jo siitä kun levossa niin pieni.

2. Ei kasvakkaan oikeastaan juurikaan.

3. Tiedät että tulee olemaan kiusallista molemmin puolin.

On tämä ongelma vaikka kukaan teistä ei sitä kehtaakkaa myöntää.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen rakastuu ja on miehen kanssa, ei munan.

Kyllä, kyllä, mutta vain jos miehellä on paksu lompakko tai kunnioitettava asema yhteiskunnassa.

Mutta noinhan se on, oli se muna sitten pieni tai suuri, ei siis uutta taivaankannen alla.

Vierailija
22/49 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kyllä, mutta vain jos miehellä on paksu lompakko tai kunnioitettava asema yhteiskunnassa.

Mutta noinhan se on, oli se muna sitten pieni tai suuri, ei siis uutta taivaankannen alla.

Voit toki valita kertoa itsellesi tällaista narratiivia ja elää tällaisessa totuudessa, mutta suurin osa meistä aivan tavallisista miehistä ja naisista ei kyllä väitettäsi allekirjoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoppa aloittaja videopätkiä Padasjoen nakukympistä, löytyy varmasti useampia uutisointeja google-haulla. Siellä löytyy näin äkkiseltään päähän tulleena esimerkkinä hyvä läpileikkaus suomalaisten miesten kaikenlaisista vehkeistä eikä kukaan varmasti kiinnitä huonolla tavalla mihinkään huomiota.

Ja eikös ei lepomitan keskimitta ollut jossain 11 cm korvilla Suomessa vai euroopassa eli aivan turhaan murehdit.

Vierailija
24/49 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksesi ei tee seurustelusuhteista mahdottomia, huono itsetuntosi tekee. Minulle on osunut kolme seksipartneria, joilla on ollut tuo 12-13 cm erektiossa. Se ei estänyt heitä pyrkimästä kanssani sänkyyn. Siinä seksitilanteessa on ollut muut asiat oleellisempia kuin penisten koot.

Vierailija
25/49 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit toki valita kertoa itsellesi tällaista narratiivia ja elää tällaisessa totuudessa, mutta suurin osa meistä aivan tavallisista miehistä ja naisista ei kyllä väitettäsi allekirjoita.

Niin, sehän on luonnollisesti kaikkien teidän oma asianne jotka ette suostu hyväksymään totuutta ja tosiasioita, vaan haluatte elää valheessa ja kusettaa itse itseänne.

Jatka toki valitsemallasi tiellä.

Vierailija
26/49 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse naisena en olisi parisuhteessa miehen kanssa, jolla olisi itselleni epöopiva elin, koska en voisi saada häen kanssaan tarpeitani tyydytettyä.

Vierailija
27/49 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ja se toinen 12 sentin ketju joku 15 sentin hullun uusi yritys saada huomiota? Jos on, niin eiköhän nämä keskustelut ollut tässä.

Vierailija
28/49 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen tätä. Eihän se muna yksinään tee naisen nautintoa millään tavalla! Se mitä mies tekee käsillään suullaan ja munallaan on se summa summarum! Ja mies kokonaisuudessaan kasvoineen aivoineen ja kroppineen.

En tiedä saako mies nautintonsa vain panemalla mitä hyvänsä reikää, mutta luulen (puhun siis omasta luulostani) ettei näin ole naisten kanssa.

Vierailija
29/49 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täällä lesbojakin, jotka ovat parisuhteessa. Ja itsekin olen ollut yli 20 vuotta, vaikka pieni muna. Nyt vika on korvien välissä, eikä housuissa.

Lesbot eivät kiihotu peniksestä. Vai ehdotatko kenties, että aloittaja leikkaisi oman peniksensä pois?

Vierailija
30/49 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sehän on luonnollisesti kaikkien teidän oma asianne jotka ette suostu hyväksymään totuutta ja tosiasioita, vaan haluatte elää valheessa ja kusettaa itse itseänne.

En tiedä kumpaan viestiin viittasit, mutta en tunne yhtään naista joka olisi valinnut miehensä lompakon tai yhteiskunnallisen aseman perusteella. Enkä ole itsekään. Tai edes sen munan. Joten siinä mielessä kyllä, elän tässä totuudessa missä luonne, elämän tavoitteet ja keskinäinen rakkaus ja yhteensopivuus ratkaisee. Ja hyvä onkin elää.

Vierailija
31/49 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M37 kirjoitti:

Mulla 15cm.

Ikinä ei oo ollu lähelläkän pillun saanti

Eikä sulla Asko ole edes sitä 15 senttii!!!

Vierailija
32/49 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse naisena en olisi parisuhteessa miehen kanssa, jolla olisi itselleni epöopiva elin, koska en voisi saada häen kanssaan tarpeitani tyydytettyä.

Miksi tämä on saanut miinuksia? Eikö nainen saa välittää omasta nautinnostaan?

Vierailija
33/49 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kumpaan viestiin viittasit, mutta en tunne yhtään naista joka olisi valinnut miehensä lompakon tai yhteiskunnallisen aseman perusteella. Enkä ole itsekään. Tai edes sen munan. Joten siinä mielessä kyllä, elän tässä totuudessa missä luonne, elämän tavoitteet ja keskinäinen rakkaus ja yhteensopivuus ratkaisee. Ja hyvä onkin elää.

Munan koko on osa sitä yhteensopivuutta. Jos ei saa suhteessa tarpeitaan tyydytettyä, niin missä sitten.

Vierailija
34/49 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen tätä. Eihän se muna yksinään tee naisen nautintoa millään tavalla! Se mitä mies tekee käsillään suullaan ja munallaan on se summa summarum! Ja mies kokonaisuudessaan kasvoineen aivoineen ja kroppineen.

En tiedä saako mies nautintonsa vain panemalla mitä hyvänsä reikää, mutta luulen (puhun siis omasta luulostani) ettei näin ole naisten kanssa.

Ai ei vai? Kyllä minulla ainakin tekee. En niin välitä käsillä ja suulla hyväilystä vaan tarvitsen sitä elintä. Elimen pitää osua oikeisiin paikkoihin, jotta saan tarpeet tyydytettyä.

Vierailija
35/49 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelle naiselle se paneminen on vaan pakollinen paha ja suu ja käsihoito parempi.

Vierailija
36/49 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan sinä saat elää valheessasi, mutta ei se todeksi ja todellisuudeksi silti muutu vaikka sua totuus kirvelisikin ja sen olemassaolon kieltäisit.

Vierailija
37/49 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: lle tiedoksi että itse sain aikanaan tosi hyvät kyydit pienimunaiselta mieheltä. Meillä oli tosi kivaa.

Hän ei ainakaan arastellut munaansa van piti hauskaa.

Onhan naisillakin kaikenlaisia yllätyksiä kun vaatteet riisutaan. Rinnat ovatkin eriparia, tai roikkuvat navassa. Monella puolet pienemmän kuin rintsikoiden kanssa. Värkki voi olla löysä tai rutikuiva.

Tärkein juttu on se teidän kahden kemia. Ei ne yksityiskohdat.

Vierailija
38/49 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monelle naiselle se paneminen on vaan pakollinen paha ja suu ja käsihoito parempi.

Höpö höpö. Paneminen on just parasta.

Vierailija
39/49 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän yhdyntä ole mikään "pakollinen paha" koska eihän sitä tarvitse tehdä ollenkaan jos ei halua. Jos tykkää enemmän suuseksistä tai käsillä hyväilystä niin keskittyy niihin. Itselle yhdyntä taas  on välttämätön joten tarvitsen miehen jolla on sopivan kokoinen penis tyydyttämään juuri minun tarpeeni.

Vierailija
40/49 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: lle tiedoksi että itse sain aikanaan tosi hyvät kyydit pienimunaiselta mieheltä. Meillä oli tosi kivaa.

Hän ei ainakaan arastellut munaansa van piti hauskaa.

Onhan naisillakin kaikenlaisia yllätyksiä kun vaatteet riisutaan. Rinnat ovatkin eriparia, tai roikkuvat navassa. Monella puolet pienemmän kuin rintsikoiden kanssa. Värkki voi olla löysä tai rutikuiva.

Tärkein juttu on se teidän kahden kemia. Ei ne yksityiskohdat.

Rinnat ovat eri asia kuin penis, ne ovat vain ulkonäkö seikka, peniksen koko vaikuttaa yhteensopivuuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi