Kuinka usein käyt kampaajalla?
Kommentit (25)
Kerran viidessä vuodessa tms. Yleensä leikkaan itse.
Olen käynyt viimeksi v2007.
Mulla pitkät, vähän kiharat hiukset, eikä kukaan suostu uskomaan, että minä leikkaan niitä itse.
Vierailija kirjoitti:
7 viikon välein
Sama, joskus saattaa venähtää ylikin. Mutta 7 vkoa on yleinen suositus ja toimii myös omiin puolipitkiin hiuksiini.
Ei ole koskaan ollut rahaa kampaajalle!
En maksa hiusteni pilaamisesta. Kampaaja ja sakset on vihulainen!
En ole koskaan käynyt kampaajalla. Vain parturissa.
Aattelin sille onlyfans-parturille tilata ajan seuraavaksi..
3-5 kertaa vuodessa. Milloin mitäkin. Raitaa, leikkausta. Huomenna menossa taas. Jotain uutta hiuksiin tekis mieli.
Viimeksi nuorena, hääkuvaukseen kävin kampaajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7 viikon välein
Sama, joskus saattaa venähtää ylikin. Mutta 7 vkoa on yleinen suositus ja toimii myös omiin puolipitkiin hiuksiini.
Sama mulla, 7 viikkoa. Tosin usein olisi jo 6 viikon jälkeen tarve. Hiukseni ovat lyhyet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7 viikon välein
Kuka sellaisen suosituksen antaa ja millä lihaksilla?
Ennen koronaa kolme, neljä kertaa vuodessa, oli ns. niskasta rikottu lyhyt polkkatukka.
Nyt olin pari vuotta käymättä, ja samalla hiukset kasvoivat sen verran, että enpä taida enää käydä. Leikkaan latvoista kuluneet kohdat pois itse tai siskon kanssa leikataan toisiltamme latvat. Miksi oikein leikkautin lyhyet hiukset yli kymmenen vuotta sitten? Nämä puolipitkät on paljon helpommat, kun pituuskasvu ei näy homssuisena jo parin kuukauden päästä.
Joka toinen kuukausi.