Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostimme paritalon toisen asunnon.

Vierailija
15.07.2022 |

Ihan yhtä h..l..ttiä. Naapuri sopii kokoajan asioista, meidän pitäisi suostua. Lisäksi naapurin mielestä pihan pitää olla yhtenevä ja etupihalla olla identtiset kasvit sun muut.
Mutta. isoin kiista on roska-astiat, joiden tyhjennys haittaa naapuria. Tekisi mieli perua koko kauppa tai alkaa niin ilkeäksi että naapuri lähtee.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kanssa ei ole helppoa tulla toimeen. Isommassa yhtiössä hankalan ihmisen länkytys jakautuu monelle kuuntelijalle, mutta paritalossa olette ihan yksin. En kadehdi.

Vierailija
2/14 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä naapuri pyrkiikin siihen että perutte kaupat. Oletteko kovin äänekkäitä naapureita itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/14 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin kerran yhden psykiatrin, joka osti kanssa paritalon ja sai niin hirveät naapurit, että joutui itse lataamoon. Ja oli vielä rauhallinen, kiltti iso mies eikä mikään hermoheikko, vaihdevuotinen akka.

Paritalot ovat aivan järkkyjä.

Vierailija
4/14 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paritalossa asuminen on minun painajainen.

Vierailija
5/14 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse asua paritalossa!

Vierailija
6/14 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pskin asumismuoto ikinä

Vierailija
7/14 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas en ikinä haluaisi rivariin. Siellä niitä hankalia naapureita voi olla monta.

8/14 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä naapuri pyrkiikin siihen että perutte kaupat. Oletteko kovin äänekkäitä naapureita itse?

Niin, tai jos ovat lapsiperhe, jonka viisi lasta kavereineen kiljuu ja pomppii trampoliinilla.

Vierailija
9/14 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä asioista on jo niin paljon puhuttu että sorrutte ostamaan toisen puoliskon paritaloa. Pitäisi ostaa koko paritalo ja pistää vuokralle se toinen puoli ja valita tietysti tarkkaan vuokralainen. Ei olla pirullinen vuokraisäntä myöskään.

Vierailija
10/14 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä osake vai kiinteistö? Asun itse kiinteistömuotoisessa paritalossa eikä tässä naapurilla ole mitään sanansijaa mun ratkaisuihin. Molemmat hoitavat omansa kuten parhaaksi näkevät.

Vierailija
11/14 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali äänisiä. Kolme lasta ja naapurilla myös lapsia. Äänieritys on onneksi hyvä talossa. Tänään naapuri taas ilmoitti että pitäisi sopia ostetaako uusi ruohonleikkuri. Minun puolesta ostakoon, minä ostan sellaisen joka leikkaa itsekseen.

Vierailija
12/14 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä syyllä voisivat perua kaupat, ilkeiden naapurien? ;D "Ne ei tykkää meidän istutuksista"? Jos ilmenee jotain korjattavaa, mitä ei ennen kauppaa ole tiedotettu tai muuta vilppiä, on myyjä velvoitettu korjauttamaan omaan laskuunsa ne, tai on annettava hinnanalennusta/-palautusta. Kaupan purkuun pitää olla oikeat syyt. Kukaan ei ole vastuussa millaista porukkaa naapurit on.

Vierailija
13/14 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali äänisiä. Kolme lasta ja naapurilla myös lapsia. Äänieritys on onneksi hyvä talossa. Tänään naapuri taas ilmoitti että pitäisi sopia ostetaako uusi ruohonleikkuri. Minun puolesta ostakoon, minä ostan sellaisen joka leikkaa itsekseen.

Eihän teillä tarvitse olla mitään yhteisiä työkaluja tai leikkureita heidän kanssaan? Eri asia, jos aletaan rakentaa tonttia ympäröivää aitaa yms. niin kannattaa sopia samanlaisesta (jo ulkoisista seikoista johtuen), jos sopuun päästään, niin saa hinnastakin tingittyä liikkeen kanssa.

Vierailija
14/14 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tai jos ovat lapsiperhe, jonka viisi lasta kavereineen kiljuu ja pomppii trampoliinilla.

Valitettavasti tällainen on täysin lain mukaista, eli kosto on täysin turhaa ja siitä taas voi lapsiperhe valittaa,

Nuo stanan trampoliinit täytyy vaan sietää. Voihan aina kysyä, josko voisi pyhittää rauhalle jokusen tunnin vaikka viikonloppuisin illalla, että saisi rauhassa grillailla ja jutustella omien vieraidensa kanssa ilman tuota tolkutonta kiljuntaa. Ei taida kuitenkaan onnistua. Joutuu pian vanhemmat niiden omien mukuloiden kanssa vaikka touhuilemaan tai pelailemaan jotain, jos kieltää trampoliinin hetkeksi. Eihän sellainen toki käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi