Köyhät perheet hyväksikäyttää isovanhempien hyvyyttä kesälomalla
Ettei itse tartte maksaa mitään. Isovanhemmat vie lapset humputuksiin, tietenkin maksaen koko lystin.
Sitten ollaan kokoajan isovanhempien mökillä, isovanhemmat tarjoaa ylläpidon ja grilliherkut.
Ymym..... jos on jotain kalliimpaa menoa tiedossa, niin eiköhän pyydetä isovanhemmat messiin, että itse pääsee halvemmalla.
Ehkä jotkut isovanhemmat tuosta lastenlastrn hyysäämisestä tykkää ja siksi mahdollistaa tämän, mutta luulen että ainakin osa isovanhemmista nurisee sitten selän takana, miten kaikki rahat meni taas lapsen perheiden hyysäämiseen.
Kommentit (23)
Olen eläkeläinen. Annan jonkin verran lastenlasten lomarientoihin rahaa. Eivät koskaan pyydä. Jos annan sanon samalla, että unohda. En halua mitään riippuvuuksia puoleen enkä toiseen.
Me suunnitellaan lasten hankkimista. Ei asuta Suomessa ja äitini tokaisi vain, että mitenkähän niitäkään koskaan näkee kerta siellä kaukana asutte. Anoppi taas ilmoitti muuttavansa asuinmaahamme heti kun lapsia tulee, että pääsee hoitamaan ja auttamaan. On ihan ihmisestä itestään kiinni kuinka paljon haluaa lastenlastensa elämään osallistua. Normaalia perhe-elämää eikä mitään hyväksikäyttöä.
Ei vaan vetää rajat ja elää omaa elämää. Blokkaa puhelimesta jne.