Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhät perheet hyväksikäyttää isovanhempien hyvyyttä kesälomalla

Vierailija
15.07.2022 |

Ettei itse tartte maksaa mitään. Isovanhemmat vie lapset humputuksiin, tietenkin maksaen koko lystin.

Sitten ollaan kokoajan isovanhempien mökillä, isovanhemmat tarjoaa ylläpidon ja grilliherkut.

Ymym..... jos on jotain kalliimpaa menoa tiedossa, niin eiköhän pyydetä isovanhemmat messiin, että itse pääsee halvemmalla.

Ehkä jotkut isovanhemmat tuosta lastenlastrn hyysäämisestä tykkää ja siksi mahdollistaa tämän, mutta luulen että ainakin osa isovanhemmista nurisee sitten selän takana, miten kaikki rahat meni taas lapsen perheiden hyysäämiseen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isovanhemmat on kyl ihan aikuisia ihmisiä ja päättää itse rahan- ja ajankäytöstään.

Kyllä, mutta nuori polvi kiristää ikäihmisiä. Jos teet näin ja näin, et enää koskaan näe lapsenlastasi.

No ei kiristä. Paljon yleisempää on se että se vanhempi polvi pyrkii rahalla hallitsemaan lapsiaan.

Kyllä kiristää. Jollet tee, kuten sanelen, on tämä viimeinen kerta, kun näette.

Ja totta, jos näin kävisi omalla kohdalla, niin voihan se olla, että katsotaan niille perintörahoillekin uusi kohde.

Tietenkin isovanhempien pitää noudattaa vanhempien ohjeita lastenhoidossa. Ei se mitään kiristämistä ole!

On se kiristämistä, jos sanotaan, että jos annat lapselle keksejä tai pullaa, niin ette saa enää tavata.

Ja se että jos ette nyt ota lapsia hoitoon, niin ette näe niitä enää koskaan. Ei auta vaikka olisi  kuinka väsynyt, otettava on hoitoon.

Mikäs kultamummojen kokoontumisajo täällä on? Oikeassa elämässä lapsiperheet on helisemässä takertuvien isovanhempien kanssa.

" oikeassa elämässä lapsiperheet ovat helisemässä takertuvien isovanhempien kanssa"  Noin kun ajattelee, niin voi puhtaammalla omalla tunnolla viedä lapset taas isovanhempien hoidettavaksi.

Ei vaan vetää rajat ja elää omaa elämää. Blokkaa puhelimesta jne.

Vierailija
22/23 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkeläinen. Annan jonkin verran lastenlasten lomarientoihin rahaa. Eivät koskaan pyydä. Jos annan sanon samalla, että unohda. En halua mitään riippuvuuksia puoleen enkä toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me suunnitellaan lasten hankkimista. Ei asuta Suomessa ja äitini tokaisi vain, että mitenkähän niitäkään koskaan näkee kerta siellä kaukana asutte. Anoppi taas ilmoitti muuttavansa asuinmaahamme heti kun lapsia tulee, että pääsee hoitamaan ja auttamaan. On ihan ihmisestä itestään kiinni kuinka paljon haluaa lastenlastensa elämään osallistua. Normaalia perhe-elämää eikä mitään hyväksikäyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi