Viinankipeä Kiljunen: huutoriita Alkossa
Kommentit (126)
Tää Kiljunen on mun mielestä ollut aina "minä, minä , minä ensin" -tyyppi, sellainen "ettekö tiedä, kuka minä olen?". Veronmakasajat maksaa tällaisten juomingit, ei se niitä omalla rahalla maksa.
Vierailija kirjoitti:
Nolo tapaus. Vois kyllä esittää julkisen anteeksipyynnön kyseiselle myyjälle.
Kiljunen ja se hänen 34-vuotias sukulaismiehensähän tässä olivat oikeassa ja se työnsä hoitamatta jättänyt sekä muutoinkin kiusanteonhaluinen ja vähä-älyinen Alkon myyjä väärässä, joten miten tämänkin asian joku valopää voi vääntää noin nurinkurin, että Kiljusella ja sillä nuoremmalla sukulaisukolla olisi mitään syytä pyytää anteeksi mitään?
Myyjälle potkut vaan ja toistaiseksi voimassaoleva (siis ei määräaikainen vaan vasta seuraavaan työsuhteeseen päättyvä) työttömyysturvakarenssi, 40 % alennetulla toimeentulominimilaskelmalla, kuten kaikille muillekin työnsä tahallaan tyrineille langetetaan.
Alko on turha passkafirma ja se houkuttelee töihin turhia ja missään oikeassa työssä pärjäämättömiä passkakärpäsiä.
Ja paljon onnea vaan tuon ylle lainaamani kirjoituksen kirjoittajallekin.
Te siis uskotte Kiljusen version tapahtumista? Minä taas luulen, että Kiljuselle ei myyty päihtymystilan takia. 34-vuotias sukulainen my ass. :D
Luulisi kansanedustajalla olevan vähän enemmän järkeä.
Itseäni oli ärsyttänyt myös tuo tilanne. 34v ja 71v vai mitä niiden ostajien iät oli? Joka tapauksessa ärsyttäisi. En tiedä mitä tekisin . Varmaan yrittäisin ärtyneenä keskustella asiasta . Mutta hyvä tietää. Jos tuollainen tilanne käy, niin ei pidä eriintyä kaverina, vaan ihan mennä tuntemattomana ostamaan erikseen ne viinat.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi kansanedustajalla olevan vähän enemmän järkeä.
Eikös ne edusta juurikin äänestäjiään.
"Minulla on Suomen kansalaisena oikeus ostaa viinaa" 😂😂😂😂
Matti Vanhasen kunniaksi on sanottava, että hän ei juo yhtään viinaa. Saisivat eduskunnan kiljupäät ottaa siinä asiassa Vanhasesta mallia.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ja kansalaisoikeutena myös juoda ostamaani viinaa kenenkään estämättä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä illallisruuan kanssa suosittelisitte minttulikööriä?
Saarioisten maksalaatikon tai purkkihernekeiton.
Vierailija kirjoitti:
Viinahan se tärkeätä onkin. En tiedä ketään joka olisi sen puutteeseen menehtynyt.
On se törkeää jos kansanedustajaa muka koskee samat säännöt kuin hallintoalamaisia.
Kiljusella vissiin krapula päällä, kun ei hermo pitänyt. Myyjä toimi ihan oikein.
Jätkäshenkilö 50 vuotta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiljunen ja se hänen 34-vuotias sukulaismiehensähän tässä olivat oikeassa ja se työnsä hoitamatta jättänyt sekä muutoinkin kiusanteonhaluinen ja vähä-älyinen Alkon myyjä väärässä, joten miten tämänkin asian joku valopää voi vääntää noin nurinkurin, että Kiljusella ja sillä nuoremmalla sukulaisukolla olisi mitään syytä pyytää anteeksi mitään?
Myyjälle potkut vaan ja toistaiseksi voimassaoleva (siis ei määräaikainen vaan vasta seuraavaan työsuhteeseen päättyvä) työttömyysturvakarenssi, 40 % alennetulla toimeentulominimilaskelmalla, kuten kaikille muillekin työnsä tahallaan tyrineille langetetaan.
Alko on turha passkafirma ja se houkuttelee töihin turhia ja missään oikeassa työssä pärjäämättömiä passkakärpäsiä.
Alkon myyjät ovat olleet poikkeuksetta hyvin asiallisia, asiantuntevia ja ystävällisiä. Aivan toista maata siis kuin sinä vahvasti vaikutat olevan.
Vierailija kirjoitti:
En nyt Kiljusta puolustele mitenkään, mutta että löytyisi reilu kolmekymppinen, joka oikeasti näyttää alle 20v-ikäiseltä? Siis oikeasti?
Liikkeiden sisäinen ohjeistus ei mene noin, vaan lain määräysten varmistamiseksi kauppa voi ohjeistaa myyjiä varmistamaan kaikkien sellaisten iän jotka vaikuttavat esim. alle 30-vuotiailta. Näin virhearviot minimoidaan.
Vierailija kirjoitti:
En nyt Kiljusta puolustele mitenkään, mutta että löytyisi reilu kolmekymppinen, joka oikeasti näyttää alle 20v-ikäiseltä? Siis oikeasti?
En voinut lukea juttua kun ei tuo seiska aukea mulla, mutta ei sillä ole mitään väliä minkä ikäiseltä joku näyttää. Jos myyjä kysyy paperit, ei siitä pääse enää mihinnkään sen jälkeen vaan ne on näytettävä jos meinaa ostaa. Myyjä ei voi enää sanoa että no ei tarvikaan sitten näyttää.
Seiska perustuu tyhjätaskualkoholistien lähettämiin aitoihin ja keksittyihin vinkkeihin. Eihän se työllistä kuin yhden ukon (Panu Hörkkö), joka kuvaa, "kirjoittaa" ja "taittaa" sekä ottaa sähköpostivinkkejä vastaan.
En ymmärrä, millaiset ressukat sitä tilaavat. Mua inhottaa jo se taittotyyli ja junttius. Aviisi näyttää imeneen sylkeä ja spermaa jo painossa.
Jätkäshenkilö 50 vuotta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain idi ootti alkaa räyhätä myyjälle joka toimii vain sääntöjen mukaan. Joskus on itselläkin jäänyt juomat saamatta, kun olen ollut miehen tai kaverin seurana Alkossa ja oma lompakko jäänyt autoon. Ei kyllä tullut mieleenkään järjestää kohtausta.
Onko tämä se Kontulan juoppo pano?