Näin hyvältä näyttää halpismekko
Tai mikä tahansa, kun on kroppa kuosissa. Kelpaa jopa hääpuvuksi. Tässä teille tukevat mammat:
https://www.iltalehti.fi/iltv-lifestyle/a/20b9227b-a21b-4e83-a19a-44020…
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Jaksa kuunnella tuota höpötystä tuntia.
Kelaa videota eteen päin. Kadehdittavan hienosti istuu slip on -mekko tälle naiselle.
Totta. Kun henkari on kunnossa, niin voi pukeutua miten vain. Toista se on wirtahewoilla.
Ruma mekko mutta sopiihan se tolle naiselle.
No on kyllä hyvän näköinen :O. Tuollainen päälle nuoltu slip-on on ehkä vaikein vaate ikinä, vaikka olisi hyväkin vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Ruma mekko mutta sopiihan se tolle naiselle.
Mä yllätyin positiivisesti. Yleensä nuo satiiniketkut on aivan kauheita, mutta tämä näytti hänen yllään siistiltä ja tyylikkäältä.
Kiva, että halpa mekko näyttää kivalta edes jonkun päällä. Henkilökohtaisesti tuollainen epäsymmetrinen kaula-aukko lerpakkeilla ei toimi, kun on huomattava määrä tavaraa sillä kohdalla.
Ei se mekko välttämättä ole halpismekko vaikka hän sen halvalla käytettyjen vaatteiden liikkeestä saikin.
Ostin vähän aikaa sitten halvalla kivan mekon joka istuu ja laskeutuu täydellisesti. Alkuperäinen hinta oli kuitenkin yli satasen ja materiaali on hyvää.
Sellaiset SHEIN-tyyppiset oikeasti halvat rytkyt eivät näytä hyvältä vaikka olisi miten laiha.
Sopii hänen vartalotyypilleen, a-kuppi ja alhaalta levenevä lantio, niin kangas laskeutuu sopivasti. Itselläni mekko näyttäisi ihan erilaiselta, kun rinnat F-kokoa ja kapea lantio, vaikka s-kokoa olenkin. En usko että näyttäisi kovin tyylikkäältä näin rintavalla, näyttäisi alusmekolta, josta rinnat tursuaisivat tai tuskin edes mahtuisi rinnoista.
atomivoimalaitoksia. Tuo mekko sopii yhdelle tuhannesta. Noita möin hääkaupassa ,Eivät kovinkaan suosittuja.Enempikin nuoret ostivat lakitusjuhlaan.
Polyesteria ja tarttui kiinni vaatteisiin. Ei ei voinut pitää alla kuin pikkuhousuja.
Olivat kuin atomivoimalaitoksia.
En tykännyt siitä pitsein koristellusta halkiosta. Olisin ratkonut pitsin pois. Ja kivemmat kengät.
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt siitä pitsein koristellusta halkiosta. Olisin ratkonut pitsin pois. Ja kivemmat kengät.
Sillä taitaa olla siellä kirkkaan valkoinen pitsialusmekko tai -hame alla. Kun esittelee kolpposia, niin siinä pätkässä alusmekkoa ei näytä olevan. Rumat nuo kolpposet kyllä, en suostuisi jalkaani laittamaan vaikka ilmaiseksi saisin.
Haluan nähdä sen mekon. Miksi minulle näkyy vain musta laatikko?
Vierailija kirjoitti:
sul on joku ad-blocker?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sul on joku ad-blocker?
Ei ole käytössä sillä sivustolla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sul on joku ad-blocker?
Ei ole käytössä sillä sivustolla.
Ap
Kokeile toista selainta.
Jaksa kuunnella tuota höpötystä tuntia.