Mitä kaiikkea katseesta voi päätellä?
Kuten vaikka vastaanottavuuus, virkeys, läsäolo jne...
Kommentit (11)
Ei mitään... Tiedän tyyppejä jotka 'lukee" toisia ihmisiä ja tekee kuviteltuja tulkintoja myös tilanteessa jossa olen ollut mukana näkemättä mitään pirullisuustta kateutta, pahuutta, paniikkia, ihastusta jne.
Itse ja tuttuni ovat näitä analyysejä vääriksi todistaneet joten ei ole kyse mistään herkkyydestä vaan mielelensairaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään... Tiedän tyyppejä jotka 'lukee" toisia ihmisiä ja tekee kuviteltuja tulkintoja myös tilanteessa jossa olen ollut mukana näkemättä mitään pirullisuustta kateutta, pahuutta, paniikkia, ihastusta jne.
Itse ja tuttuni ovat näitä analyysejä vääriksi todistaneet joten ei ole kyse mistään herkkyydestä vaan mielelensairaudesta.
Eli eii tarkoita mitä sanooo? Sellainen ihmisen valheeen jälki on yleensä lyhyt.
Olen nähnyt murhaajan, väkivaltaisen entisen sotilaan katseen, lukemattomia kertoja. Jollei hänen kanssaan keskustelija todella tiedä henkilön taustaa ja ymmärrä, missä hän on ollut ja mitä tehnyt, ei vastapuoli ymmärrä, kenen kanssa hän keskustelee. Olen todistanut tämän aivan liian usein. Ihmiset, olette aivan liian luottavaisia ja tyhmiä.
Hyvyyden / pahuuden - kummalle puolelle kallellaan. Vrt. Usko
Vierailija kirjoitti:
Hyvyyden / pahuuden - kummalle puolelle kallellaan. Vrt. Usko
Mitä tarkoitat? Väitätkö näkeväsi vain ihmisen silmistä, mille puolelle hän on kallellaan? Voin kertoa, että se ei ole mahdollista kaikissa tapauksissa.
Jos on intensiivinen katse, on intensiivinen tunne
Mutta esim itse en erottaisi milloin mies on laukeamassa ja milloin hyytävän vihainen. Eri kasvoilla samakin tunne näyttää erilaiselta.
Ihastunut mies taas useammin näyttää ei- intensiiviseltä, siltä kuin katsoisi läpi, vähän harottavalta.
Jos joku katsoo viettelevästi ja kujeillen, se on varma merkki että ei ole ihastunut (ainakaan vielä).
https://images.cdn.yle.fi/image/upload/w_412,h_525,ar_0.785000026226043… Sen etthä Jolopphi on poisthunut keskhuudesthamme
Erikoista, ettei keneltäkään ole tullut kommenttia siihen, miltä murhaajan katse näyttää :) Mistä voit tietää, onko joku riistänyt toisen hengen, katsomalla häntä hetken silmiin? Siihen tarvitaan melkoista elämänkokemusta ja tietämystä asioista, joita keskimääräisellä kansalaisella ei yleensä ole. Ammattilaistakin voidaan k..settaa.
Kerran kunn yhdellä ihmisellä oli todella paho mielenterveyteen liiittyviä ongelmia ja pumpattu täyteen lääkkeitä ja tulee lääkeitä ja katson hetken etttä kuka toi on että onko se eksynyt kun silmät oli sellaiset etttä kuin katosisi tyhjyyteen lenkinkin jälkeeen.