Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ihmisiä, jotka ovat onnistuneesti siirtyneet taidealalle tai käsityöläisammattiin?

Vierailija
14.07.2022 |

Ja pystyvät elättämään itsensä? Tarkoitan lähinnä perinteisiä taide- ja kulttuurihommia sekä käsityöläisammatteja, vaikka tietysti monella muullakin alalla hyödynnetään luovuutta.

Pitäisi miettiä omalle elämälle suuntaa, ja olen tehnyt ihan tarpeeksi töitä, jotka eivät kiinnosta tippaakaan. Mieluummin tekisin jotain sellaista, mihin on intohimoa.

Ja tiedän kyllä, ettei luovilla aloilla juhlita suurilla tuloilla, mutta jos ei tavoittele kuuta taivaalta, niin kuinka realistista tällainen haaveilu on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmeisesti ketään? :D

Vierailija
2/4 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu, mutta ei pääse helpolla. Tiedän useita. Pitää olla hyvät tuotteet, markkinointia ja myyntikanavat. Aloita liiketoimintasuunnitelmasta ja kokeile sivutoimisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhoiileminen on hieno homma. Ikeean hyllyn kasaaminen niin... elämysseikkailu ja pitäisi löytää muija jonka kanssa jakaa tämä kokemus.

Vierailija
4/4 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jöö. Mä olen taiteilija. En kylläkään elätä sillä itseäni vaan vanhempani elättävät minut, asun heidän luonaan. Isä antaa taskurahaa ja äiti osti minulle auton ja maksaa auton kulut. Olen jo lähes nelikymppinen ja ainoa lapsi. Minullehan vanhempieni omaisuus jää, joten tästä ei ole vahinkoa kenellekään. Tiedän, että jonain päivänä saan menestystä ja kuuluisuutta