Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tänään töiden päälle tiskannut, vienyt roskat, käynyt kaupassa, pessyt pyykkiä

Vierailija
14.07.2022 |

ja vielä pitäisi siivota keittiö, vaihtaa lakanat ja siivota vessa mutta olen aivan uupunut. En tajua miten muut jaksatte kaikkea vielä lastenhoidon ja työpäivän tai harrastusten lisäksi. Istun vaan tässä sohvalla, jäsenet painaa tonnin ja pää on sumussa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maannut toipilaana sängyssä koko päivän likaisissa lakanoissa.

Vierailija
22/30 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En touhua kaikkea yhdessä päivässä, jaan askareet monelle päivälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
24/30 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätän siivoukset yleensä vapaapäiville. Harrastan työpäivän jälkeen sen mitä jaksan, muutoin otan rennommin. Ei se koti ehdi likaantua muutamassa päivässä sen pahemmaksi.

25/30 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole yhtä paljon energiaa käytettävissä. Esim. palautuminen voi olla keskimääräistä hitaampaa, vaikka olisi perusterve.

Minusta otsikossa lueteltu kuulostaa jo tosi suurelta määrältä. Lopettaisin tältä päivältä.

Vierailija
26/30 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on mies joka tekee ahkerasti kotitöitä. Koskaan ei ole tarvinut pyytää että tekisi kun tekee muutenkin enemmän kuin minä.

Vierailija
27/30 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kaukana teillä on yleensä roskikset, kun niistä aina erikseen mainitaan? Minä vien roskat ulos aina, kun olisin muutenki menossa ulos eikä se ole mikään erillinen rasite tai tehtävä.

Vierailija
28/30 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on mies joka tekee ahkerasti kotitöitä. Koskaan ei ole tarvinut pyytää että tekisi kun tekee muutenkin enemmän kuin minä. Eipä sitä muuten kaikkea niin hyvin jaksaisikaan.

Vierailija
29/30 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lääkärikäyntiä, jos "tiskit koneeseen, pyykit toiseen ja roskat muutaman metrin päähän roskakatokseen" aiheuttaa totaalista uupumista. 

Vierailija
30/30 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoan kyllä kaikki kerralla parin viikon välein, inhottavaa jos pitää aloittaa samasta hommasta taas huomenna. Jos viitsin imuroida ja pyyhkiä lattiat, niin viitsin kyllä vaihtaa lakanat ja pyyhkiä pölytkin. Onpan sitten tehty, taas pariksi viikoksi.

Olispa ihanaa!

Itse imuroin joka päivä ja silti hiekka tarttuu jalkapohjiin paljain jaloin kävellessä ja nurkkiin kasaantuu koirankarvoja.

T. Neljä lasta ja koira