Olen tänään töiden päälle tiskannut, vienyt roskat, käynyt kaupassa, pessyt pyykkiä
ja vielä pitäisi siivota keittiö, vaihtaa lakanat ja siivota vessa mutta olen aivan uupunut. En tajua miten muut jaksatte kaikkea vielä lastenhoidon ja työpäivän tai harrastusten lisäksi. Istun vaan tässä sohvalla, jäsenet painaa tonnin ja pää on sumussa.
Kommentit (30)
En touhua kaikkea yhdessä päivässä, jaan askareet monelle päivälle.
Minä jätän siivoukset yleensä vapaapäiville. Harrastan työpäivän jälkeen sen mitä jaksan, muutoin otan rennommin. Ei se koti ehdi likaantua muutamassa päivässä sen pahemmaksi.
Kaikilla ei ole yhtä paljon energiaa käytettävissä. Esim. palautuminen voi olla keskimääräistä hitaampaa, vaikka olisi perusterve.
Minusta otsikossa lueteltu kuulostaa jo tosi suurelta määrältä. Lopettaisin tältä päivältä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Onneksi on mies joka tekee ahkerasti kotitöitä. Koskaan ei ole tarvinut pyytää että tekisi kun tekee muutenkin enemmän kuin minä.
Kuinka kaukana teillä on yleensä roskikset, kun niistä aina erikseen mainitaan? Minä vien roskat ulos aina, kun olisin muutenki menossa ulos eikä se ole mikään erillinen rasite tai tehtävä.
Onneksi on mies joka tekee ahkerasti kotitöitä. Koskaan ei ole tarvinut pyytää että tekisi kun tekee muutenkin enemmän kuin minä. Eipä sitä muuten kaikkea niin hyvin jaksaisikaan.
Suosittelen lääkärikäyntiä, jos "tiskit koneeseen, pyykit toiseen ja roskat muutaman metrin päähän roskakatokseen" aiheuttaa totaalista uupumista.
Vierailija kirjoitti:
Siivoan kyllä kaikki kerralla parin viikon välein, inhottavaa jos pitää aloittaa samasta hommasta taas huomenna. Jos viitsin imuroida ja pyyhkiä lattiat, niin viitsin kyllä vaihtaa lakanat ja pyyhkiä pölytkin. Onpan sitten tehty, taas pariksi viikoksi.
Olispa ihanaa!
Itse imuroin joka päivä ja silti hiekka tarttuu jalkapohjiin paljain jaloin kävellessä ja nurkkiin kasaantuu koirankarvoja.
T. Neljä lasta ja koira
Olen maannut toipilaana sängyssä koko päivän likaisissa lakanoissa.