Mies kuvitteli, että on ok majoittaa hänen lapsiaan minun luo
Minulla siis omakotitalo jossa asun kahden koiran ja kahden kissan kanssa, tapasin keväällä miehen jonka kanssa on tapailtu, hänellä kaksi lasta 4 ja 6v, yhteishuoltajuus ja lapset hänellä joka toinen viikko. Itse en ole koskan lapsista pitänyt ja sanoinkin miehelle jo suhteen alussa etten halua lapsia kotiini emmekä tule asumaan ikinä yhdessä, se sopikin hänelle, silloin. Nyt on alkanut kinaamaan miksi eivät lapset voisi tulla hänen viikollaan luokseni kun minulla on tilaa ja oma piha (hän asuu pienessä kerrostalo kolmiossa), kun eivät voi kun en halua, eikä tilaakaan ole, kolme makuuhuonetta joista yksi minun makkari, yksi työhuone ja yksi koirille kun olen pois kotoa. Yritti jo alkaa määräilemään miten koirat mitään huonetta tarvitse ja sopisi hyvin hänen lapsilleen, ilmoitin miehelle aamulla ettei tarvitse enää soitella, tämä oli tässä, on pommittanut haukkumisviesteillä miten itsekäs olen kun asetan eläimet lasten edelle ym. paskaa joten nyt olen sitten estänyt tyypin. Kaikkeen paskaan sitä sekaantuukin, miehet saa mun osalta jäädä, niitä mihinkään tarvitse.
Kommentit (22)
Jaahas, en usko sanaakaan tästä sepustuksesta.
Jos olet tyytyväinen elämääsi, niin miksi koet tarvetta vuodattaa katkeruuttasi puolta ihmiskuntaa kohtaan? Muistathan, että myös esimerkiksi isäsi ja monet muut sukulaisesi ovat miehiä.