Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kuvitteli, että on ok majoittaa hänen lapsiaan minun luo

Vierailija
14.07.2022 |

Minulla siis omakotitalo jossa asun kahden koiran ja kahden kissan kanssa, tapasin keväällä miehen jonka kanssa on tapailtu, hänellä kaksi lasta 4 ja 6v, yhteishuoltajuus ja lapset hänellä joka toinen viikko. Itse en ole koskan lapsista pitänyt ja sanoinkin miehelle jo suhteen alussa etten halua lapsia kotiini emmekä tule asumaan ikinä yhdessä, se sopikin hänelle, silloin. Nyt on alkanut kinaamaan miksi eivät lapset voisi tulla hänen viikollaan luokseni kun minulla on tilaa ja oma piha (hän asuu pienessä kerrostalo kolmiossa), kun eivät voi kun en halua, eikä tilaakaan ole, kolme makuuhuonetta joista yksi minun makkari, yksi työhuone ja yksi koirille kun olen pois kotoa. Yritti jo alkaa määräilemään miten koirat mitään huonetta tarvitse ja sopisi hyvin hänen lapsilleen, ilmoitin miehelle aamulla ettei tarvitse enää soitella, tämä oli tässä, on pommittanut haukkumisviesteillä miten itsekäs olen kun asetan eläimet lasten edelle ym. paskaa joten nyt olen sitten estänyt tyypin. Kaikkeen paskaan sitä sekaantuukin, miehet saa mun osalta jäädä, niitä mihinkään tarvitse.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, huh. Olitte sopineet toisin ja sitten alkoikin määräillä sua. Varmaan oli ajatellut, että hänen viikollaan lapset olisivat talossasi ja kun lapset olisivat äidillään, hänelle kelpaisikin poikamiesasuntonsa rauha ihan hyvin.

Hyvin toimit!

Vierailija
2/22 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Halusiko mies siis vaan lapsensa sun kotiin lomalle vai oliko mies tulossa itsekin? Älyttömän itsekästä touhua mieheltä. Halusi vain hyötyä sinusta, jotta saa itse vapaata lastenhoidosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juttu olisi toisinpäin, mies ei haluaisi naisen lapsia luokseen, mihinköhän suuntaan peukutukset kääntyisivät?

Vierailija
4/22 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pommittanut haukkumisviesteillä miten itsekäs olen kun asetan eläimet lasten edelle

Ovatko lapset sinun? Ei

Ovatko eläimet sinun? Kyllä

Mies on aika tyhmä. Hyvä että pääsit eroon.

Vierailija
5/22 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä sä alunperinkään aloit jotain miestä tapailemaan? Älä nyt pilaa tota, sulla on talo ja eläimet eli kaikki hyvin.

Vierailija
6/22 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina riemukasta kun ihminen ei usko kuulemaansa ensimmäisellä, vaan yrittää muuntaa keskenään yhdessä sovittua heti, kun selkänsä kääntää.

Jos on sitä mieltä, että lapsista pitämättömyys on ongelma, niin ei varmaan kannata lähteä muuta esittämään alussa.

Vierailija
7/22 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan nyt..no eipä ole ensimmäinen mies jolle alussa kaikki sopii ja sitten kun hetki tapailtu niin alkaa se vänkääminen niistä samoista asioista jotka alussa piti olla ihan ok.

Vierailija
8/22 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääkän piskit🙄

Vierailija
9/22 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pidä vain ne rajat. Kohta on mukulat kaikkialla jos päästät kerrankin ne sinne. Kohta maksat niiden ruokia, menoja ja alkavat kutsua äitipuolekseen. Stoppi heti nyt vain sille pesimiselle sinun kotiisi.

Vierailija
10/22 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ei ole minun ongelmani.

Vierailija
11/22 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että selvisi mikä on näin aikaisessa vaiheessa. Ajatteli varmasti että muutat mielesi lasten suhteen kun suhde etenee ja saa nakitettua sinut osavastuuseen penskoistaan ja pääsee omakotitaloon asumaan.

Vierailija
12/22 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos juttu olisi toisinpäin, mies ei haluaisi naisen lapsia luokseen, mihinköhän suuntaan peukutukset kääntyisivät?

Samaan kuin nytkin.

Vierailija
13/22 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan nyt..no eipä ole ensimmäinen mies jolle alussa kaikki sopii ja sitten kun hetki tapailtu niin alkaa se vänkääminen niistä samoista asioista jotka alussa piti olla ihan ok.

Onko tuo siis mielestäsi jotenkin sukupuolisidonnainen asia?

Vierailija
14/22 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika löytö sinulla on ollutkin! Wau.

Vierailija
15/22 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellassia ne miehet on. Aluksi ovat suostuvinaan ja sitten alkavat huutamaan ja mässyttämään kun ei asiat menekään heidän haluamansa mukaan, joka on aina jotain muuta kuin aikaisemmin yhdessä sovittu. Miehet on kertakaikkisesti hyväksikäyttäjiä, jotka etsivät vain piikaa, äitiä ja huåraa. Pihalle moiset.

Sinulla taitaa olla hyvä elämä. Vaikutat onnelliselta ja tasapainoiselta. Tuo valitsemasi asenne siis selvästi lisää hyvinvointiasi. :)

Vierailija
16/22 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo siis mielestäsi jotenkin sukupuolisidonnainen asia?

Ei ole kokemusta kuin miehistä.

Vierailija
17/22 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaan kuin nytkin.

Näin.

Vierailija
18/22 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi sinun ongelmat. Jättäisin miehen .Vai pelkätkö et saa sitten utta miestä.Profiilisi sopi mies jolla ei lapsia edelliset suhteet ja todella mies joka ei itsekään halua jatkaa sukua. Etsi samanlainen mies ,jolla samat arvot kuin sinulla on: Ei lapsia! Niin ei tarvitse tällä itkeä ongelmiasi.

Vierailija
19/22 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä just kun miehelle laittaa jonkun selkeän rajan niin se kuulee sen niin, että tässä on jotain mistä voi neuvotella niin pitkään, että painostamalla toisen näännyksiin se luovuttaa lopulta. Todellakin kannatti heti laittaa poikki. 

Vierailija
20/22 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellassia ne miehet on. Aluksi ovat suostuvinaan ja sitten alkavat huutamaan ja mässyttämään kun ei asiat menekään heidän haluamansa mukaan, joka on aina jotain muuta kuin aikaisemmin yhdessä sovittu. Miehet on kertakaikkisesti hyväksikäyttäjiä, jotka etsivät vain piikaa, äitiä ja huåraa. Pihalle moiset.

Sinulla taitaa olla hyvä elämä. Vaikutat onnelliselta ja tasapainoiselta. Tuo valitsemasi asenne siis selvästi lisää hyvinvointiasi. :)

Kyllä, olen todellakin erittäin onnellinen ja hyvinvoiva ilman passattavaa miestä ja riippakiveä elämässäni, kiitos vain! Toista voi sanoa näistä, jotka täällä jatkuvasti valittaa kuinka mies ei hoida lastaan, mies ei tee itselleen ruokaa, mies katoaa kun pitäisi kantaa vastuuta jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi