Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päärynävartaloiset kanssanaiset apua, huomaatteko lihomista helposti?

Vierailija
14.07.2022 |

Meinasin pyörtyä, kun kävin tänään pitkästä aikaa vaa'alla. Vyötärönmitta ei ole juuri kasvanut, mutta lantio ja reidet ovat, sen olen huomannut. Mutta että noin paljon painoa tullut parissa vuodessa. Huh huh.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on niitä evoluution"ihmeitä"!

Vierailija
2/32 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on päärynävartalon lisäksi vielä lipoedema. Jalat ovat kasvaneet valtavaksi, mutta esimerkiksi käsivarret ovat ihan laihat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynällä reidet kuin tankit 🥴

Vierailija
4/32 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on päärynävartalon lisäksi vielä lipoedema. Jalat ovat kasvaneet valtavaksi, mutta esimerkiksi käsivarret ovat ihan laihat.

Huoh, mulla on kanssa tämä, etenkin sääret ovat todella paksut vaikka vyötärö on sopusuhteinen.

Vierailija
5/32 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans pärskyvartalo. Kävely hyvä tapa kaventaa reisiä ja pohkeita.

Vierailija
6/32 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin päärynävartalo enkä kyllä huomaa lihomista. Kymmenen kiloa voi tulla lisää tuosta vaan.

Vierailija
7/32 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päärynällä reidet kuin tankit 🥴

Joo niin on!

Ap

Vierailija
8/32 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi jo melkein 35. Yli 30 kg pitäisi tiputtaa, jotta olisi normaalipainon rajoissa.

Vierailija
9/32 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päärynä ja huomaan lihomisen juuri siitä et sisäreidet alkaa hinkkaamaan. Keskivartalo pysyy hoikkana tästä huolimatta. Hoikempana olen sopusuhtaisempi, kun taas mitä enemmän tulee kiloja, sitä enemmän ylä- ja alavartalon eriparisuus korostuu. Eli todellakin huomaan lihomisen.

Vierailija
10/32 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo huomaan, mutta punnitsen pari kertaa viikossa. Osin juuri sen takia, että reisiin ja takapuoliin tulee helposti monta kiloa, ennen kuin havahdun painon nousuun.

Vierailija
11/32 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, kun farkut alkaa kiristää perseestä ja reisistä.

Vierailija
12/32 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla päärynä ja huomaan lihomisen juuri siitä et sisäreidet alkaa hinkkaamaan. Keskivartalo pysyy hoikkana tästä huolimatta. Hoikempana olen sopusuhtaisempi, kun taas mitä enemmän tulee kiloja, sitä enemmän ylä- ja alavartalon eriparisuus korostuu. Eli todellakin huomaan lihomisen.

Hauskaa, miten erilaisia me ihmiset ollaan. Minulla on juuri toisin päin, mitä hoikempi olen, sitä isompi ero on, koska lantion luusto on leveä ja reisissä ja lanteilla pysyy painoa ihan viimeiseen asti. 

Vierailija
13/32 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan siitä, kun tiukemmat farkut ei mahdu. Vyöröä korostavassa mekossa näytän sopusuhtaiselta.

Vierailija
14/32 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä näkyy, sekä alakropassa että kasvoissa. Yläkroppaan ei tartu läski millään, kylkiluut näkyivät silloinkin kun paino oli 68kg (olen 168cm pitkä, nykyään 62 kg) ja käsivarret ovat aina olleet luirut. Tisseihin ei myöskään eksy rasvaa vahingossakaan, mineillä mennään.

Mies kyllä tykkää kovasti!

Vierailija
15/32 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hyvä puoli päärynässä on, että minua luullaan paljon kevyemmäksi kuin olen. Mieskin luulee, että painan 80-90kg. Oikeasti painan 105kg 😁

Vierailija
16/32 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kyllä näkyy, sekä alakropassa että kasvoissa. Yläkroppaan ei tartu läski millään, kylkiluut näkyivät silloinkin kun paino oli 68kg (olen 168cm pitkä, nykyään 62 kg) ja käsivarret ovat aina olleet luirut. Tisseihin ei myöskään eksy rasvaa vahingossakaan, mineillä mennään.

Mies kyllä tykkää kovasti!

Hihii, meilläkin mies tykkää kovasti! Päärynä 169cm/88kg. Luulee että painan 75 🤭

Vierailija
17/32 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitäisi lauhduttaa hiukan ja sitten kävellä tarpeeksi, ei kestä nivelet.

Vierailija
18/32 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipoedeema minullakin. Teini-ikäisestä saakka itkenyt ja ihmetellyt, miten alavartalo ei hoikistu vaikka kuinka liikkuisi ja laihduttaisi.

Vierailija
19/32 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin päärynävartalo enkä kyllä huomaa lihomista. Kymmenen kiloa voi tulla lisää tuosta vaan.

Sama mulla. Olen ihan koomisen näköinen, kun vyötärö on vielä hoikka, mutta siitä alaspäin polviin asti ihan kamala tynnyri. Käsivarret on laihat suorastaan ja pohkeittenkin ympärys vain 32 cm. Kaikki liikakilot tulee lantioon, takapuoleen ja reisiin.

Vierailija
20/32 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikäs Pipsa taitaa olla päärynä. Ylipainoista mallia toki.