Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu vaihtamaan kännyköitä tunniksi

Vierailija
14.07.2022 |

Päättelen siitä, että hänellä on siis jotain salattavaa. Vaihtaisitteko puolison kanssa kännyköitä? Ei minulla ainakaan ole siellä mitään mitä toinen ei saisi nähdä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuin työpuhelin. Työpuhelimen antaminen toiselle on sääntöjen vastaista.

Vierailija
42/45 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä antaisi puhelintani, tai pelikonettani, naiselle. Ja jos nainen edes ehdottaa tuollaista, niin nainen menee heti kiertoon ja se on sitten NEEEEEXT! Valtava RED FLAG, jos nainen alkaa vaatimaan nähdä puhelimeni, tai jonkun muun laitteeni. Sorry, naiset. M27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aivan naurettava ajatus. Kaikki ei ole yhteistä ja puhelimessani on paljon sellaista, jota ei ole vaimon nähtäväksi tarkoitettu. Ei mitään petollista tai häneen vaikuttavaa, vaan toisten ihmisten henkilökohtaisia asioita viesteissä ja työjuttuja, jotka kuuluvat vaitiolovelvollisuuden piiriin. Kyse on myös muiden ihmisten kunnioittamisesta. Heillä on halutessaan mahdollisuus kertoa asioistaan vaimolleni, minä en sitä tee. Jos kuulisin jollakulla kaverillani olevan tapana jakaa kaikki asiat puolisolleen, loppuisivat kaikki puheenaiheet säiden ja urheilun ulkopuolelta.

Vierailija
44/45 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hänellä on siellä talletettuna poikien numeroita.

Vierailija
45/45 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini vastaili isäni kännykkään, mikä vitutti, koska minulla ei ollut asiaa hänelle.

Äidilläni oli jossain vaiheessa kolme eri kännykkänumeroa, sitten "kadoksissa" ollut ensimmäinen numero palasi käyttöön. Äitini harrasti myös "tyttöjen" Lapin reissuja kevättalvella, isääni hän epäili uskottomuudesta ja jostai syystä halusi kertoa sen myös lapsille. Äidit omat touhut eivät kestäneet päivänvaloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi