Kiinnostavatko teitä tuntemattomien häät? Esim. hääohjelmat?
Minua eivät kyllä kiinnosta. Usein henkilöt ovat myös aika epäesteettisiä, mitä nyt olen mainoksista nähnyt.
Mitä te hääohjelmissa katsotte, tai mikä niissä kiinnostaa, jos katsotte niitä usein?
Kommentit (28)
Mitä tositv hääohjelmia on tulossa Hääpäiväkirjojen lisäksi syksyllä? Siis suomalaisia. Mua kiinnostaa ne kyllä.
Sanotaanko näin, että se on hyvä kurkistusikkuna eri sosiaaliluokan elämään kuin mihin itse kuulun.
Tunnissa pääsee elämään koko homman samalla, kun neuloo sohvalla sukkaa. Oikeisiin häihin lähteminen vaatisi koko päivän notkumisen jossain seurojentalolla Sastamalan syrjäkylillä.
Satuhäät/Unelmahäät on hyvä, kun parissa on jotain mielenkiintoista ja mielellään myötähäpeää herättävää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tositv hääohjelmia on tulossa Hääpäiväkirjojen lisäksi syksyllä? Siis suomalaisia. Mua kiinnostaa ne kyllä.
Ei kiinnosta tuttujenkaan häät tippaakaan.
Ei kiinnosta kuten ei tuntemattomien elämä muutenkaan.
Ei näitä pidäkään ottaa varsinaisesti hääohjelmana, vaan dokumenttina ja tutkimusmateriaalina suomalaisesta sosiaalipolitiikasta ja sen ongelmien näkymisestä käytännössä sekä katsauksena suomalaisen alaluokan elämään nykyaikana. Oikeasti näitä ohjelmia pitäisi näyttää sosiaalipolitiikkan tutkijoille, päättäjille ja sosiaalityöntekijöille. Varmasti olisi paljonkin sanottavaa ja kiinnostavaa autenttista materiaalia tutkimuksia varten.
Ainakin meidän häät teitä täällä aikanaan kiinnosti aika paljon...