Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinnostavatko teitä tuntemattomien häät? Esim. hääohjelmat?

Vierailija
14.07.2022 |

Minua eivät kyllä kiinnosta. Usein henkilöt ovat myös aika epäesteettisiä, mitä nyt olen mainoksista nähnyt.

Mitä te hääohjelmissa katsotte, tai mikä niissä kiinnostaa, jos katsotte niitä usein?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän häät teitä täällä aikanaan kiinnosti aika paljon...

Vierailija
22/28 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tositv hääohjelmia on tulossa Hääpäiväkirjojen lisäksi syksyllä? Siis suomalaisia. Mua kiinnostaa ne kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin, että se on hyvä kurkistusikkuna eri sosiaaliluokan elämään kuin mihin itse kuulun.

Tunnissa pääsee elämään koko homman samalla, kun neuloo sohvalla sukkaa. Oikeisiin häihin lähteminen vaatisi koko päivän notkumisen jossain seurojentalolla Sastamalan syrjäkylillä.

Vierailija
24/28 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuhäät/Unelmahäät on hyvä, kun parissa on jotain mielenkiintoista ja mielellään myötähäpeää herättävää.

Vierailija
25/28 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tositv hääohjelmia on tulossa Hääpäiväkirjojen lisäksi syksyllä? Siis suomalaisia. Mua kiinnostaa ne kyllä.

Vierailija
26/28 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta tuttujenkaan häät tippaakaan.

Vierailija
27/28 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta kuten ei tuntemattomien elämä muutenkaan.

Vierailija
28/28 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä pidäkään ottaa varsinaisesti hääohjelmana, vaan dokumenttina ja tutkimusmateriaalina suomalaisesta sosiaalipolitiikasta ja sen ongelmien näkymisestä käytännössä sekä katsauksena suomalaisen alaluokan elämään nykyaikana. Oikeasti näitä ohjelmia pitäisi näyttää sosiaalipolitiikkan tutkijoille, päättäjille ja sosiaalityöntekijöille. Varmasti olisi paljonkin sanottavaa ja kiinnostavaa autenttista materiaalia tutkimuksia varten.