Mistä tällä hetkellä edullisin puhelinliittymä? Saako mistään lahjakortteja kylkiäisinä? Paljonko maksat tällä hetkellä per kk ja mikä liittymä sinulla on?
Kommentit (35)
Elisan liittymä, ja se maksaa jotain 12 euroa kuussa. Puhelimellani ei voi käyttää nettiä. En nykyään soittele juuri lainkaan, koska ne rahat, jotka käyttäisin soittamiseen, kuluvat pelkkään liittymän perusmaksuun.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös huomannut että hintakilpailu on jo vuosia sitten loppunut. joskus kuukauden liittymä maksoi vain 10 nyt saa maksaa lähemmäs 30.
Tuotekin on muuttunut. Kymmenen vuotta sitten ihmiset eivät vielä olleet puhelimillaan netissä koko ajan. Ennen puhelimen lisätoiminnoksi riitti tekstiviestit.
Mulla on joku Elisan lapsille suunnattu liittymä; rajaton netti 12,90 e/kk, mutta nopeus on max. megan. Riittää mulle Spotifyn, Storytelin, YouTuben jne. pyörittämiseen oikein hyvin, kotona on kuitenkin gigan valokuitu.
Perinteisiä puheluja ja tekstareita en harrasta, joten lasku on aina tuon 12,90 e.
Ite pärjään hyvin prepaidill mihin laitan joku 10e saldoa parin kk välein, välillä tulee jotain extra saldoa.
Elisalta tulee viestejä jatkuvasti lahjakorteista sun muusta liittymän päälle kun sieltä on netti.
Vierailija kirjoitti:
Ite pärjään hyvin prepaidill mihin laitan joku 10e saldoa parin kk välein, välillä tulee jotain extra saldoa.
Elisalta tulee viestejä jatkuvasti lahjakorteista sun muusta liittymän päälle kun sieltä on netti.
Mitä lahjakortteja tarjonneet?
Onko DNA:lla ollut tai onko tällä hetkellä kylkiäisenä lahjakortteja?
Saunalahden latausliittymä, maksan vain puheluista ja viesteistä käytön mukaan. Muulla perheellä on tämän lisäksi rajaton data 9,9€/kk, nopeutta en muista, ei mikään valtava mutta riittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telian joku kylkiäisliittymä ja kuukausimaksu n 13. euroa.
Mitä kautta, mistä sait? Telialle soittamalla eivät tarjoa tällaista.
Nii. Alahan kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Oma liittymäni on DNA:n rajattomasti puheluja ja viestejä sekä netti jollakin alhaisella nopeudella 14,90 euroa/kk. Käytän kuitenkin kännykkää hyvin vähän ja tuon on mielestäni kallis. Olen jo irtisanonut liittymän päättymään määräaikaisen sopimuksen päättymispäivään, jolloin numerokin sulkeutuu. Tämä tosin on vasta lokakuussa. Mitään tarjouksia en ole saanut. Ajattelin jatkossa käyttää vain prepaid-liittymää DNA:n ja Telian.
Sama paketti ja operaattori. Netti 50M, jolla pärjää hyvin.
DNA:lta, Telialta ja Elisalta kaikilta saa 19-20€/kk hintaan (12kk tai 24kk tällä hinnalla) rajattoman ~200 mbs liittymän, kunhan et ole tällä hetkellä heidän asiakas. Etsit sieltä sivuilta paikan jossa voit syöttää oman puhelinnumerosi, ja jos olet kilpailijalla niin saat tuollasen tarjouksen. Telialta saa tyypillisesti lidlin tai telian lahjakortteja, dna:lta dna kaupan, elisalta elisan tai s-ryhmän lahjakortin.
Kun sitten tilaat yhden näistä liittymistä, niin vanhalta tarjoajalta tulee tyypillisesti tekstiviestinä tai puheluna ns. winback tarjous, joka saattaa olla hyvä. Elisalta tyypillisesti tulee jopa kolme tarjousta, paranevat mitä kauemmin odotat.
Vuoden tai kahden välein toistat tämän.
Minulla on Saunalahden latausliittymä, siihen täytyy ladata saldoa 10€ kahden vuoden välein.
Vierailija kirjoitti:
DNA:lta, Telialta ja Elisalta kaikilta saa 19-20€/kk hintaan (12kk tai 24kk tällä hinnalla) rajattoman ~200 mbs liittymän, kunhan et ole tällä hetkellä heidän asiakas. Etsit sieltä sivuilta paikan jossa voit syöttää oman puhelinnumerosi, ja jos olet kilpailijalla niin saat tuollasen tarjouksen. Telialta saa tyypillisesti lidlin tai telian lahjakortteja, dna:lta dna kaupan, elisalta elisan tai s-ryhmän lahjakortin.
Kun sitten tilaat yhden näistä liittymistä, niin vanhalta tarjoajalta tulee tyypillisesti tekstiviestinä tai puheluna ns. winback tarjous, joka saattaa olla hyvä. Elisalta tyypillisesti tulee jopa kolme tarjousta, paranevat mitä kauemmin odotat.
Vuoden tai kahden välein toistat tämän.
SUPERKIITOS! :)
ap
Lidlin 30 € lahjakortti / liittymä on luvattiin kun kilpailutin perheen kaikki (4 kpl) liittymät.
Olin siis siirtymässä pois Telialta, antoivat niin hyvään hintaan liittymät vuodeksi, että kannatti jäädä.
Lisäksi nuo lahjakortit, joita ei todennäköisesti tulla edes saamaan.
Ne luvttiin kuukauden pääästä, eli toukokuussa. Ei näkynyt.
Juhannuksen alla kyselin lupasivat kuukauden kuluessa, ei näkynyt.
Kysyin niiden perään eilen, lupasivat ensikuun loppuum mennessä. Eli nyt siis elokuun lopussa pitäisi tulla.
Saas nähdä miten käy.
Veroprosentin verran 20€:sta.