Mitä tapahtuu jos syö liuskan e-pillereitä KERRALLA?
Joo, oon aika nuori enkä tiedä ja mun kaks kaveria sano tekevänsä haasteen et ne syö kummatki kokonaisen liuskan e-pillereitä. Sanoin niille et toi ei oo hyvä idea mut ei ne kuuntele mua. Onko se vaarallista?
Kommentit (40)
Voiko siitä muuten seurata painon nousua? Koska sit ne ei kyl varmaan haluu tehä sitä. Ap
If you've taken several extra pills, you may:
feel slightly sick
be sick (vomit)
have some vaginal bleeding
Vierailija kirjoitti:
Voiko siitä muuten seurata painon nousua? Koska sit ne ei kyl varmaan haluu tehä sitä. Ap
Haluuko ne verenvuotoa emättimestä?
Lukekaa pakkausselosteen haittavaikutukset ja kertokaa ne x 21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluuko ne verenvuotoa emättimestä?
Nokun ei niitä melkein mikään kiinnosta ku ne haluu vaan esittää ja nöyttää että uskaltaa tehä niin
Todennäköisesti oksentaisivat ne kaikki ulos, noin suuri määrä estrogeenia kerralla vatsassa tekee jo todella kovan pahoinvoinnin. Jos puoletkin pääsee suolistoon niin varmaan voi tulla esim. verenvuotoa emättimestä, migreeni, psyykkistä oireilua, veritulppariski kasvaa joksikin aikaa? Todella, todella typerä idea
Mahtaako noin monta tablettia pysyä edes sisällä, veikkaan että oksentaminen ja ripuloiminen alkaa alle aikayksikön
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö mun oikeesti tyylii olla niitten vanhempiin yhteydes ku niitten mielest tollanen on vaan hullu ja hauska idea? :/ ap
Hei oletpa ihanan järkevän ja vastuullisen kuuloinen nuori! Just noin kannattaa tehdä ystävien terveyttä suojellaksesi, kerro kavereidesi vanhemmille tai jos et kehtaa niin kerro omille vanhemmillesi ja pyydä heitä ottamaan kavereiden vanhempiin yhteyttä. Tosi mukava kuulla tuollaista oma-aloitteista vastuunottoa, hatunnosto sinulle ja kaikkea hyvää! <3
Kyllä niitä e-pillereitä voidaan käyttää monella tapaa. Mulla oli yksi nuorimies potilaana, joka kertoi, että käytti katukaupasta testosteronia ja sitten välillä tasasi olotilaansa tyttöystävänsä e-pillereillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö mun oikeesti tyylii olla niitten vanhempiin yhteydes ku niitten mielest tollanen on vaan hullu ja hauska idea? :/ ap
Hei oletpa ihanan järkevän ja vastuullisen kuuloinen nuori! Just noin kannattaa tehdä ystävien terveyttä suojellaksesi, kerro kavereidesi vanhemmille tai jos et kehtaa niin kerro omille vanhemmillesi ja pyydä heitä ottamaan kavereiden vanhempiin yhteyttä. Tosi mukava kuulla tuollaista oma-aloitteista vastuunottoa, hatunnosto sinulle ja kaikkea hyvää! <3
Kiitti! :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä e-pillereitä voidaan käyttää monella tapaa. Mulla oli yksi nuorimies potilaana, joka kertoi, että käytti katukaupasta testosteronia ja sitten välillä tasasi olotilaansa tyttöystävänsä e-pillereillä.
Ja tämmöisiä typeriä ideoitahan kannattaa tulla levittämään tänne muidenkin vinkiksi, not. Joku menee vielä uskomaan tuota ja sotkee elimistönsä lopullisesti aivan solmuun.
Kolmessa pillerissä on sama määrä hormonia kuin katumuspillerissä.
Vierailija kirjoitti:
Mene roskiin trollintyperys.
Vierailija kirjoitti:
Haloo??? Ei ne ole toistensa vastavaikuttajia!!
Sama kuin söisi hirveät määrät suolaa ja sitten "tasaisi" sitä hirveillä määrillä sokeria. Ei toimi. Järjetön ajatuskin.
Tiktok haaste, kuka vetää kerralla eniten...
Luulis auttavan isosti veritulpan tuloa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene roskiin trollintyperys.
Tämä on aivan tosi juttu, tosin kerran vain minullekin tullut tämmöinen hölmöilijä vastaan 25-vuotisen lääkäriurani aikana.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Testosteroni lisää myös estrogeenin määrää elimistössä, ja juuri siksi bodarit käyttävät estrogeeniblokkereita kuurin aikana ja sen jälkeen. Sellainen "lääkäri" taas siellä.
Lapset tekevät tyhmiä asioita. Kyllä ne kasvaa.