Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu jos syö liuskan e-pillereitä KERRALLA?

Vierailija
13.07.2022 |

Joo, oon aika nuori enkä tiedä ja mun kaks kaveria sano tekevänsä haasteen et ne syö kummatki kokonaisen liuskan e-pillereitä. Sanoin niille et toi ei oo hyvä idea mut ei ne kuuntele mua. Onko se vaarallista?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee ihan helkkarin kipeäksi, ei siinä muuta käy.

Mitenkä tyhmiä ihmiset voivat olla? Vaihda nyt ihmeessä kavereita.

Lapset tekevät tyhmiä asioita. Kyllä ne kasvaa.

Vierailija
22/40 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä sä kolme liuskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko siitä muuten seurata painon nousua? Koska sit ne ei kyl varmaan haluu tehä sitä. Ap

Vierailija
24/40 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

If you've taken several extra pills, you may:

feel slightly sick

be sick (vomit)

have some vaginal bleeding

Vierailija
25/40 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko siitä muuten seurata painon nousua? Koska sit ne ei kyl varmaan haluu tehä sitä. Ap

Haluuko ne verenvuotoa emättimestä?

Vierailija
26/40 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa pakkausselosteen haittavaikutukset ja kertokaa ne x 21

Vierailija
27/40 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluuko ne verenvuotoa emättimestä?

Nokun ei niitä melkein mikään kiinnosta ku ne haluu vaan esittää ja nöyttää että uskaltaa tehä niin

Vierailija
28/40 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti oksentaisivat ne kaikki ulos, noin suuri määrä estrogeenia kerralla vatsassa tekee jo todella kovan pahoinvoinnin. Jos puoletkin pääsee suolistoon niin varmaan voi tulla esim. verenvuotoa emättimestä, migreeni, psyykkistä oireilua, veritulppariski kasvaa joksikin aikaa? Todella, todella typerä idea

Vierailija
29/40 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako noin monta tablettia pysyä edes sisällä, veikkaan että oksentaminen ja ripuloiminen alkaa alle aikayksikön

Vierailija
30/40 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö mun oikeesti tyylii olla niitten vanhempiin yhteydes ku niitten mielest tollanen on vaan hullu ja hauska idea? :/ ap

Hei oletpa ihanan järkevän ja vastuullisen kuuloinen nuori! Just noin kannattaa tehdä ystävien terveyttä suojellaksesi, kerro kavereidesi vanhemmille tai jos et kehtaa niin kerro omille vanhemmillesi ja pyydä heitä ottamaan kavereiden vanhempiin yhteyttä. Tosi mukava kuulla tuollaista oma-aloitteista vastuunottoa, hatunnosto sinulle ja kaikkea hyvää! <3

Vierailija
31/40 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä e-pillereitä voidaan käyttää monella tapaa. Mulla oli yksi nuorimies potilaana, joka kertoi, että käytti katukaupasta testosteronia ja sitten välillä tasasi olotilaansa tyttöystävänsä e-pillereillä.

Vierailija
32/40 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö mun oikeesti tyylii olla niitten vanhempiin yhteydes ku niitten mielest tollanen on vaan hullu ja hauska idea? :/ ap

Hei oletpa ihanan järkevän ja vastuullisen kuuloinen nuori! Just noin kannattaa tehdä ystävien terveyttä suojellaksesi, kerro kavereidesi vanhemmille tai jos et kehtaa niin kerro omille vanhemmillesi ja pyydä heitä ottamaan kavereiden vanhempiin yhteyttä. Tosi mukava kuulla tuollaista oma-aloitteista vastuunottoa, hatunnosto sinulle ja kaikkea hyvää! <3

Kiitti! :)

Vierailija
33/40 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä e-pillereitä voidaan käyttää monella tapaa. Mulla oli yksi nuorimies potilaana, joka kertoi, että käytti katukaupasta testosteronia ja sitten välillä tasasi olotilaansa tyttöystävänsä e-pillereillä.

Ja tämmöisiä typeriä ideoitahan kannattaa tulla levittämään tänne muidenkin vinkiksi, not. Joku menee vielä uskomaan tuota ja sotkee elimistönsä lopullisesti aivan solmuun.

Vierailija
34/40 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmessa pillerissä on sama määrä hormonia kuin katumuspillerissä.

Vierailija
35/40 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene roskiin trollintyperys.

Vierailija
36/40 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo??? Ei ne ole toistensa vastavaikuttajia!!

Sama kuin söisi hirveät määrät suolaa ja sitten "tasaisi" sitä hirveillä määrillä sokeria. Ei toimi. Järjetön ajatuskin.

Vierailija
37/40 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktok haaste, kuka vetää kerralla eniten...

Vierailija
38/40 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis auttavan isosti veritulpan tuloa

Vierailija
39/40 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene roskiin trollintyperys.

Tämä on aivan tosi juttu, tosin kerran vain minullekin tullut tämmöinen hölmöilijä vastaan 25-vuotisen lääkäriurani aikana.

Vierailija
40/40 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Testosteroni lisää myös estrogeenin määrää elimistössä, ja juuri siksi bodarit käyttävät estrogeeniblokkereita kuurin aikana ja sen jälkeen. Sellainen "lääkäri" taas siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi