Saatteko aina orgasmin miehenne kanssa?
Minulla uusi kumppani, olen siis eronnut ja minulla yksi lapsi.
En saanut juuri koskaan orgasmia entisen mieheni kanssa. Itsetyydytyksessä kyllä lähes aina.
Nyt uuden miehen kanssa ensimmäiset seksikerrat olivat jotain taivaallista. Sain orgasmin ja vielä helposti. Viime kerta kuitenkin minut masensi. Halusin kovasti, mutta jotenkin ei vaan tuntunut missään.
Voiko tämä tosiaan olla näin vaikeaa. Onko se niin paljon kiinni korvien välistä. Itsellä kasvaa paineet asian takia, eikä se ainakaan helpota. Haluaisin olla normaali ja nauttia, vastavuoroisesti tietenkin.
Lohtua?
Kommentit (3)
Olen ainoastaan kerran elämässäni saanut orgasmin yhdynnässä (exäni kanssa) ja kerran suuseksissä nykyiseni kanssa. Olin jo ihan varma että on oikeasti MAHDOTTOMUUS saada yhdynnässä orgarmia, mutta koska olen KERRAN saanut, niin tiedän senkin olevan mahdollista.
TIEDÄN ongelman olevan korvieni välissä koska oma mieheni on taitava rakastaja mutat minä en vain osaa nauttia.
Vierailija:
Minulla uusi kumppani, olen siis eronnut ja minulla yksi lapsi.En saanut juuri koskaan orgasmia entisen mieheni kanssa. Itsetyydytyksessä kyllä lähes aina.
Nyt uuden miehen kanssa ensimmäiset seksikerrat olivat jotain taivaallista. Sain orgasmin ja vielä helposti. Viime kerta kuitenkin minut masensi. Halusin kovasti, mutta jotenkin ei vaan tuntunut missään.
Voiko tämä tosiaan olla näin vaikeaa. Onko se niin paljon kiinni korvien välistä. Itsellä kasvaa paineet asian takia, eikä se ainakaan helpota. Haluaisin olla normaali ja nauttia, vastavuoroisesti tietenkin.
Lohtua?
Voin melkein sanoa, etten ole ikinä saanut orgasmia varsinaisesta yhdynnästä mieheni kanssa, muuten kyllä. Olen vain hyväksynyt asian, joten tässä sinullekin lohtua:)
tai sitten rakastelun aikana hyväilen itseäni.....