Silmälasit ollut huhtikuusta lähtien ja että mä vihaan näitä laseja.
Valuvat nenällä jatkuvasti. Millään ei saada säädettyä kohdalleen.
Ärsyttää vaihdella lasejs jatkuvasti. Ulos aurinkolasit, sisälle kun meet niin eiku tavalliset lasit nenälle ja taas aurinkolasit. Tyhmänä tuli valittua kehykset joiden päälle suncoverit ei sovi.
Nää on aina jossain lähmässä.
Mä niiiiiin vihaan näitä laseja ettei ole tosikaan.
Kommentit (28)
Entäpä, jos korvat eri tasoissa? En eläessäni ole löytänyt aurinkolaseja, jotka pysyisivät kunnolla kasvoilla. Aina killittävät vinossa, vaikka miten sankoja vääntelee. Optikolla käynti oli turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Entäpä, jos korvat eri tasoissa? En eläessäni ole löytänyt aurinkolaseja, jotka pysyisivät kunnolla kasvoilla. Aina killittävät vinossa, vaikka miten sankoja vääntelee. Optikolla käynti oli turhaa.
Vaatikaa herrantähden palvelua siltä optikolta! Ei aurinkolasit killitä vinossa, kun osaava optikko laittaa ne kuntoon. Tämä nyt tietysti koskee optikolta ostettuja kunnollisia aurinkolaseja, eikä mitään vitosen rantakojusta ostettuja.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tykkään mun silmälaseista, vaikkaki sama ongelma, että valahtaa nenältä 🤓
Silikoniset nenätyynyt ovat pelastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käypä optikolla laitattamassa ne sopiviksi, että ei valu. Osta samalla reissulla ne suncoverit, kyllä niitä löytyy. Jos omalta optikolta ei löydy, vaihda optikkoliikettä.
Näitä on nyt säädetty 5 kertaa ja joko ne on liian kireet tai sit ne valuu.
Kolmessa liikkeessä käynyt nyt, eikä yhdetkään suncoverit sopineet. Eikä nää mun kehykset mitkään suuret ole.
Menee oikeesti vati.
Ap
Kun ostin lasit nisseniltä niin oli jatkuvaa säätöä eikä laseja saatu istuviksi. Yhdet palautinkin kun ei vaan tullut mitään.
Nykyään ostan lasit aina Instrusta eikä ole enää samoja ongelmia.
T. 30 vuotta laseja käyttänyt
Ei se ole niinkään ketjusta kiinni, vaan henkilöstä. Onko paikalla vasta-alkaja myyjä vai pitkän linjan optikko, niin onhan selvä, että palvelussa on eroa. Älkää tyytykö huonoihin laseihin, ne on niin tärkeät jokaiselle ja niitä käytetään jatkuvasti. Eikä ne ole ihan halpojakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei se laserleikkauskaan takaa, etteikö silmälaseja tarvitsisi jatkossa. Koulukaverini kävi leikkauksessa ja käyttää nykyään laseja, kun näkö huonontui uudestaan/hänellä on hajataittoa. Ja törmäsin yhteen toiseen koulukaveriin hiljattain niin hänelläkin oli taas silmälasit, en tiedä miksi vaikka hänkin kävi leikkauksessa.
Minä kävin vähän yli 20-vuotiaana Lasik-leikkauksessa. Miinusta oli paljon, 8-9 dioptria. Sain olla yli 20 vuotta ilman rillejä. Nyt pitäisi hankkia, kun miinusta tullut takaisin ja ehkä ikänäkökin rupeaa vaivaamaan. Muuten en rillejä tarvi nytkään arjessa, mutta autolla ajaessa ja koulutuksissa, kun pitää nähdä kauas tarkasti, olisi hyvä. Olen ollut tosi tyytyväinen, ei rillejä eikä piilareita, 20 v on pitkä aika ilman tuota riesaa.
Optikko möi mitä naistenlehdissä mainostetaan? Tympeät rautalanka-rillit ei sovi kellekkään.
Mulla valunut 35 vuotta. Ei tule koskaan istumaan, sillä en siedä liian istuvia laseja (ja tätähän ei optikot ymmärrä). Nykyisin käytänkin vain piilolinssejä. Kuivat silmätkin ovat helpottaneet tämän myötä, kun silmissä kosteuttavat piilolinssit.