Uskotko kahden aseksuaalin avioliitto onnistuu?
Kiinnostava keskustelu ilmiannettiin, joten perustin tämän ketjun.
Mitä mieltä olet?
Voisiko kahden aseksuaalin avioliitto olla onnellinen?
Tätä ketjua ei saa poistaa.
Jos joku pahoittaa tästä mielensä, häipyköön täältä.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että aseksuaalinen keskuudessa avioerot voivat olla aika harvinaisia.
Jatkuu.
Oikeat, syvälliset ihmissuhteet, kuten oikea ystävyys, eivät koskaan katoa.
Aseksuaalit, joilla on henkinen ystävyys ja rakkaus, eivät voi olla erossa toisistaan.
Oikeaan ystävään ei koskaan kyllästy. Hänen seurassaan elämä on täynnä värejä ja elämäniloa.
Avioliitossa monet kyllästyvät toisiinsa, koska syvä henkinen ystävyys lienee todella harvinaista avioliitossa.
En muista koskaan nähneeni aviopareja, jotka keskustelisivat tai laskisivat leikkiä toistensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä. Ihan samat asiat heidänkin avioliitossa vaikuttaa. Toki on helpompaa, jos seksuaalisuus kohtaa puolison kanssa, kuten muissakin suhteissa.
Sitä ihmettelen eniten, että on ihmisiä jotka eivät halua ymmärtää kahden aseksuaalin avioliittoa.
Voivat ehkä jopa ajatella, että aseksuaalien ei edes kannata mennä naimisiin. Että se muka ei olisi oikea avioliitto.
Niin, mutta mistäpä kukaan tietää avioituvan parin seksikäytöksestä?
Kaksi todellista aseksuaalia tietävät jo ennalta. Mitään yllätyksiä ei tule, koska kyse on rakkaudesta puhtaimmillaan.
Ei käy kateeksi lihallinen avioliitto. Odotettavissa ei ole kuin pelkkiä ongelmia.
Olin prde kulkuessa naisena joka rakastaa ihailee miehiä. Koska koko korona aika ei päsyt mihinkään ja minulla kaksi isoa pälvikalju paikaaa,ajoanut naisena pääni kaljuksi se ja osalistuminen kulkuesen vain ihmiarvon ja tasa arvon puolesta minut leimattiin Lespoksi! Täytyy nyt sanoa olekin, tuo kysely persoona,josta en tie mitään?Niin ritää taas puhetta mikä olen? Suhteeni sattui vain kuolee 1v. 4kk sitten, oli mies ja syy liikun yksin!
Vierailija kirjoitti:
Olin prde kulkuessa naisena joka rakastaa ihailee miehiä. Koska koko korona aika ei päsyt mihinkään ja minulla kaksi isoa pälvikalju paikaaa,ajoanut naisena pääni kaljuksi se ja osalistuminen kulkuesen vain ihmiarvon ja tasa arvon puolesta minut leimattiin Lespoksi! Täytyy nyt sanoa olekin, tuo kysely persoona,josta en tie mitään?Niin ritää taas puhetta mikä olen? Suhteeni sattui vain kuolee 1v. 4kk sitten, oli mies ja syy liikun yksin!
Suomessa leimakirveet heiluvat. Älä välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä. Ihan samat asiat heidänkin avioliitossa vaikuttaa. Toki on helpompaa, jos seksuaalisuus kohtaa puolison kanssa, kuten muissakin suhteissa.
Sitä ihmettelen eniten, että on ihmisiä jotka eivät halua ymmärtää kahden aseksuaalin avioliittoa.
Voivat ehkä jopa ajatella, että aseksuaalien ei edes kannata mennä naimisiin. Että se muka ei olisi oikea avioliitto.
Kaksi todellista aseksuaalia tietävät jo ennalta. Mitään yllätyksiä ei tule, koska kyse on rakkaudesta puhtaimmillaan.
Ei käy kateeksi lihallinen avioliitto. Odotettavissa ei ole kuin pelkkiä ongelmia.
Olin ehkä epätarkka, tarkoitin siis mistä ulkopuoliset tietävät epäillä kahden aseksuaalin avioituessa, että se ei olisi oikea avioliitto, eikä heidän kannattaisi mennä naimisiin.
Sehän on parin henkilökohtainen asia.
Paremminhan se nyt ainakin onnistuu kuin sellainen, jossa toinen on aseksuaali ja toinen haluaa seksiä. Ja ainakaan ei seksin takia tule riitoja tai tyytymättömyyttä, mitkä muissa parisuhteissa ovat erittäin yleisiä.
En ole aseksuaali, mutta olen ajatellut, että parusuhde aseksuaalin miehen kanssa olisi hieno juttu. Jos löytäisi miehen, jolla olisi samantyyppiset arvot ja kiinnostuksenkohteet, mutta joka ei olisi kiinnostunut seksistä, niin sehän olisi täydellistä, koska mies ei sitten ainakaan lähtisi haaveilemaan nuoremmasta eikä vaihtaisi sellaiseen. Siis turvallinen elämänkumppani. Ei se seksi niin tärkeää minusta ole, ei haittaisi yhtään vaikka en sitä suhteessa saisi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä lailla aseksuaalit joutuu vääntämään tiskeistä, lattian pesusta, raha-asioista ym., mistä ne arjen erimielisyydet syntyvät. Onnistuu tai ei, sitä on mahdotonta tietää.
Mutta yksi riidanaihe vähemmän: Seksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ehkä epätarkka, tarkoitin siis mistä ulkopuoliset tietävät epäillä kahden aseksuaalin avioituessa, että se ei olisi oikea avioliitto, eikä heidän kannattaisi mennä naimisiin.
Sehän on parin henkilökohtainen asia.
On ihmisiä jotka mieltävät avioliiton fyysiseksi suhteeksi.
Fyysisyyteen ei voi rakentaa mitään. Siinä ei oikeastaan ole mitään järkeä.
Aseseksuaali rakastaa asettaan.Mukavaa yhteiseloa teille.