Miksi ihastuksesi kiinnostus lopahti lupaavan alun jälkeen?
Aiemmista ketjuista inspiroituneena. Ollaan kerrottu tarinoita siitä, kuinka oma kiinnostus on lopahtanut kerrasta poikki, mutta nyt kysytään siitä toisesta osapuolesta: mitä tapahtui, että menetit mahdollisuutesi ihastuksesi kanssa homman alettua ensin lupaavasti?
Aloitan omalla tarinallani teinivuosilta: ihastukseni, eräs luokkatoverini, oli samassa rippikouluryhmässä kanssani. Ennen kesän varsinaista riparia meillä oli keväällä viikonloppuleiri, jonka tarkoituksena oli kai tutustua jo vähän etukäteen leirikeskukseen & leirin päivärytmiin ja samalla bondata ryhmän kanssa. Olimme ihastukseni kanssa koulussakin ainakin jonkin tasoisia kavereita, ja viikonloppuleirillä olimme vielä enemmän kuin paita ja peppu. Muut huomasivat meidän viihtyvän keskenämme ja lukivat kehonkielestäni senkin, että olin ihastunut tyyppiin... Jolloin he alkoivat kiusoitella meitä asiasta suureen ääneen ihastukseni kuullen. Itse menin kiusoittelusta aivan jäihin, samoin ihastus meni täysin sulkeutuneeksi. Koko loppukevään hän oli minua kohtaan tyly ja varsinaisella rippileirillä käyttäytyi kuin ei olisi edes tuntenut minua. Tietty voi olla, ettei hänelle olisi kuitenkaan mitään tunteita syttynyt, mutta joskus olen silti pohtinut sellaista vaihtoehtoista aikajanaa, jossa välimme olisivat saaneet rippileirilläkin lämmetä rauhassa.
Toinen tarina aikuisvuosiltani tapahtui muutama vuosi sitten: minä ja harrastuskaverini ihastuimme toisiimme juuri samoihin aikoihin, kun eksäni jätti minut nuoremman naisen takia. Vaikka tunteita oli molemmin puolin, ensin molemmat jarruttelivat eroni tuoreuden takia (emme olleet siis tehneet mitään vielä seurustellessani emmekä halunneet, että muut alkaisivat tulkitakaan niin) ja lopulta minä karkotin hänet lopullisesti olemalla eksäni jättämistä haavoista epäluuloinen, ailahtelevainen ja mustasukkainen. Olemme kuitenkin edelleen kavereita tämän silloisen ihastukseni kanssa ja molemmat nykyään onnellisissa suhteissa, ehkä loppujen lopuksi yhteensopivampien kumppaneiden kanssa.
Se näki mut lähietäisyydeltä ja totes, et sellasta känniä ei oo vielä keksittykään, että muhun sekois.