Missä hyviä pieneläinlääkäreitä akselilla Karkkila - Vihti - Espoo - Helsinki?
Menee ihan hermot tuon meidän kisun kanssa. Ollaan mökillä ja käytettiin kissaa eilen lekurissa, kun on oksentanut jo muutaman päivän. Sai antibioottikuurin, mutta ei auta yhtään. Oksentaa kaiken syömänsä, eikä pissaa.
Tietäiskö joku hyvää lekuria?
Kommentit (13)
reistä ei osannut sanoa juuta eikä jaata. Puhelinsoitto toiselta puolelta suomea Johan Karlssonille kesti ehkä 2 minuuttia, hän murahti mitä pilleriä pitää antaa ja alle tuntia myöhemmin karitsa oli jo voimistunut silmissä ja illalla nousi jo jaloilleen. Että se siitä huuhaasta.
virtsatietukokesta ja siitä johtuvasta virtsamyrkytyksestä, tai vaikka olisi " vain" suolitukoskin niin niihin ei kyllä homeopatiat auta! Teen yhteistyötä erään homeopaatin (joka alansa ensimmäisiä ja parhaiten koulutettuja suomessa) kanssa, joka syö itsekin antibioottia jos angiina iskee. Hälle jos joku soittaisi tuollaisesta tapauksesta, niin komentaisi eläinlääkärille.
En osaa auttaa, mutta toivottavasti joku osaa neuvoa.
olen tykännyt käydä Mevetissä se on Ulvilantiellä Helsingissä.
Jos tunnet Helsinkiä niins se on ihan lähellä Lääkäriasema Dextraa.
Siellä aina saanut hyvää palvelua suosittelen..
Me käytettiin sitä Espoossa asuessamme ja olimme tosi tyytyväisiä
toivottavasti Kissasi paranee pain :) (5)
En tässä mitään top-10 halunnutkaan, vaan kokemuksia hyvistä lääkäreistä, mihin vois suunnata, jos tilanne pahenee. Sun vaan vissiin piti päästä ilkeilemään. Onnistuit, tuli paha mieli, kun on ennestäänkin jo kova huoli tuosta elukasta.
ap
Siellä varmasti osataan auttaa. Olisiko mahdollista että kissa on syönyt lankaa tai jotain joka on tukkinut suolen ja tämän vuoksi oksentaa?
Tämän lääkärin saan kiinni vasta yhdeltä kysyäkseni lisää tutkimuksista, joita kissalle tehtiin. Yleensä olen ollut läsnä eläinlääkärissä, mutta tälle kissa vain jätettiin ja haettiin pois.
ap
että omistaja ei saisi olla mukana, olen kuvitellut että omistajan mukanaolo on hyväksi (rauhoittaa eläintä). Itse epäilisin tosiaan tuota suolen tukkeumaa mutta en ole kyllä mikään ell... Meillä kissa yrittää syödä kaiken mahdollisen ja kauhulla odotan sitä päivää kun on suoli tukossa.
Jaksamista ja viekää konsultaatioon toiselle ell jos tilanne ei parane
t. 11
nykyään ensisijaisesti homeopaattisesti (jos asiakas haluaa)
Pohjois-Kirkkonummella, Oitbackassa, joka on jo lähempänä Vihtiä, on myös hevoshieroja ja eläinhomeopaatti Nina Pyykönen
Meillä oli maatiaiskissa ja Mevetissä osa lääkäreistä suhtautui meistä asiaan vähän sillä tavalla, ettei kannattaisi leikkauttaa tuollaista. Haumaussa kisuamme hoiti Pilvi Lassila (löytyy haumaun sivuilta, jotka ovat fi-päätteiset) ja kissasta huomasi, että hän oli hyvissä käsissä. Odotushuoneessakaan hän ei ollut samalla tavalla levoton kuin Mevetissä. Suosittelen lämpimästi Haumauta.
Haumaussa työskenteli muuten aiemmin iki-ihana Mikael Ilves... Taitaa vaan olla nyt eläkkeellä.