Eikö ketään muuta masenna tämä keli??
Omalla paikkakunnalla pitäisi olla sunnuntaina 14 astetta lämmintä ja sataa rankasti vettä. Sadetta on muutenkin luvassa hamaan tulevaisuuteen asti. Ja koleutta. Heinäkuussa!
Kiva nyt sitten yrittää ladata akkuja tulevaa syksyä ja talvea varten, kun on pimeää päivälläkin ja sadekuurojen takia ei pääse edes pihatöihin.
Kommentit (46)
Ei masenna. Suomessa nyt on kelejä laidasta laitaan. Ääripäät säässä eivät toki miellytä kuten +35 tai -35. ps. kaippa sen akun voi ladata kelillä kuin kelillä?
Katsoin äsken sääennustetta ja näytti 16 astetta sunnuntaille ja maanantaille, juuri silloin olen Turkissa 28 asteen lämmössä :D
Joo no on vähän ankeaa. Olen vielä kuumeessa lomalla :(
Täällä satoi n. tunnin aamulla ja nyt paistaa taas aurinko. Oikein virkistävää ja kiva keli nyt. Toivottavasti jatkuu pitkään näin, en kaipaa hellettä.
Täällä on 20 astetta eikä sada. Masentaa, mutta ei tuosta syystä.
Ihana keli, useat sairauteni aktivoituvat helteillä ja minulla on paha aurinkoihottumakin. Plus eipähän iho vanhene ennen aikojaan. Ja kämppä viilenee 25+ sisälämpötilasta ja saa nukuttua.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin äsken sääennustetta ja näytti 16 astetta sunnuntaille ja maanantaille, juuri silloin olen Turkissa 28 asteen lämmössä :D
En matkustaisi Turkkiin!
Saatanan kuuma koko ajan, vaikka edes aurinko ei paista. Pitäisi varmaan alkaa nudistiksi, niin vaatteet ei menisi hikisiksi koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä keli
Ei ole liukasta.
Kesämasennus iski täälläkin. Huonosti nukuttuja öitä, ei meinaa millään jaksaa herätä, taistelin klo 9.00 ylös. En tiedä onko yöllä kylmä vai kuuma, heräilen jatkuvasti. Jotain muutoksia pitäisi tehdä, että saisi kunnon unet.
Alan toivoa hellettä, niin tuntuisi kesältä.
No voi kyynel. Itse en edes ehdi tekemään pihatöitä. Ehkä ensi viikolla, jos tai kun pidän reilun viikon palkatonta lomaa. Keleillä ei ole mitään väliä.
T. Yrittäjä
Vierailija kirjoitti:
Sama homma. En tiiä onko korona, mutta poikkeuksellisen hankala flunssa on vaivannut jo viikon. Eipä toisaalta harmita kelien puolesta, mutta toisaalta masentaa kun kaivatut lomapäivät valuvat hukkaan.
Ei masenna. Sää on sää, ja sen mukaan sitten hoidetaan hommat.
Ei masenna. Olin lomalla jo silloin helleviikolla, tuskaista oli, mitään ei pystynyt tekemään kuin lillumaan paljussa aamusta iltaan ja silti oli hiki. Tää on hyvä, täällä turussapäin luonto vielä kaipaa kunnon sadetta.
Vierailija kirjoitti:
Muuten ok mutta v..uako sä sitä Turkkia tuet???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama homma. En tiiä onko korona, mutta poikkeuksellisen hankala flunssa on vaivannut jo viikon. Eipä toisaalta harmita kelien puolesta, mutta toisaalta masentaa kun kaivatut lomapäivät valuvat hukkaan.
Eihän loma kulu sairaana. Silloin siirretään lomaa ja haetaan saikkua.
Päinvastoin. Pikkuhiljaa herään eloon. Kaikki harrastukset olleet taas juhannuksesta asti tauolla ja olen kulkenut aivosumussa. Muistissa kahden viikon aukko. Vielä kun sateet tulisivat niin itkisin varmaan onnesta
Loma alkaa ensi viikolla ja nokka kohti Etelä-Eurooppaa. Ulkona kuumaa mutta ilmastoinnit toimivat.
Pidän tästä kelistä (pilvistä, ei sada). Ei ole hiki!