Varsinais-Suomen kauhein hoitoalan työpaikka
Kertokaapa mikä on kauhein työpaikka työilmapiiriltään ja henkilöstöltään Varsinais-suomessa so-te alalla.
Kommentit (5)
Noin kuin nro1 tuossa sanoi. Johtaminen on olematonta ja osaamatonta. Ei luoteta työntekijöiden ammattitaitoon ja kykyyn johtaa itseään, suunnitella työnsä ja tehdä päätöksiä poikkeavissa tilanteissa. Annetaan vain ylhäältä jotain ja siitä pidetään kiinni vaikka ei mitenkään toimisi käytännössä. Kaikki on uupuneita, kiukkuisia ja turhautuineita. Työilmapiiri on huono.
Kärmelehdon hoitokoti. Todella ikävä työilmapiiri.
Kaikki hoitoalan työpaikat on aivan karmeita. Työkaverit ja johtaminen ihan peestä.
Johtaminen on kauheeta koska kukaan ei halua johtajaksi ja sitten sinne revitään kuka tahansa pälliäinen, joka on tarpeeksi epätoivoinen sitoutumaan sontaakin sonnenpaan hommaan ilman minkäänlaisia taitoja.
Sitten nää dilledollet yrittää vyöryttää omia hommiaan työntekijöille, kuten sijaisten hankinnan, eikä kanna yhtään mistään vastuuta. Kun osaamista ei ole, huudetaan ja haukutaan ja yritetään pakolla saada ihmiset taipumaan mahdottomuuksiin.
Jokaisen, ihan jokaisen kannattaa lähteä alalta heti.
Ne ovat kaikki yhtä kauheita, julkisella puolella. Johtuu siitä, että johtaminen on päätöntä. Esimiestaidot nolla, kun lähtökohtana on esimiehen asema eikä se mitä esimiehen työhön kuuluu.
Päätöntä touhua. Kun ei ole osaamista, niin sitten käytetään aseman suomaa ylivaltaa.
Unohtavat myös sen, että työsopimus velvoittaa myös työnantajaa, muuhunkin kuin palkan maksamiseen ajallaan. Omituinen heitto "sinä olet itse hakenut meille töihin". No, ja te otitte töihin. Minä olen työni tehnyt. Mites sinä, oletko pitänyt työolojen asiallisuudesta huolta?
Leikkivät johtajaa tyyliin nytpä tahdon olla ma suuri osastonhoitaja....
Eivät pysy omien velvoittensa tasalla, ja vaikuttaa, etteivät edes halua! Helppoa rahantuloa näetsen?