Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos asunnonvuokraus ilmoituksessa on että ota yhteyttä puhelimitse

Vierailija
13.07.2022 |

Niin käykö whatsapp? Vai onko tekstiviesti parempi? En uskalla soittaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vuokranantajana sanoa, että jos vuokralainen ei edes uskalla soittaa, niin ei taida olla minun kohteisiin oikea vuokralainen.

Oletan, ettei myöskään uskaltaisi vastata soittoihin, joka on ongelma.

Minulla ei myöskään ole aikaa mihinkään tekstarimaratoniin, puhelimessa asia hoituu nopeasti.

Sama homma kun työpaikoissa, aktiiviset ja oma-aloitteiset saa työn (ja tässä tapauksessa asunnon).

Vierailija
2/14 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita äiti soittamaan puolestasi🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on just nyt asunto vuokrattavana ja äidit ne soittelevat 30v poikiensa puolesta, vaikka yhteyttä voisi ottaa tekstiviestilläkin. Äiti myös haluaa tulla asuntoa katsomaan...

Vierailija
4/14 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se asunto. Hanki apua ongelmaan.

Vierailija
5/14 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yhtään muita hyviä hakijoita niin jäät jalkoihin tekstarien kanssa, varsinkin jos vuokranantaja on keski-ikäinen. Kun ei me jakseta tärkeissä asioissa loputonta näpyttelyä tai vastata viesteihin heti. Kannattaa nyt vaan mennä sinne epämukavuusalueelle, niin alat aikuistua. Sitä se aikuistuminen pitkälti on jatkuvasti.

Soittaminen osoittaa aitoa kiinnostusta, tekstaaminen on lyhyitä tiedonantoja ja tervehdyksiä varten.

Sillä ei kai ole väliä millä soitat. Ja jätä viesti jos ei vastata.

Vierailija
6/14 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö siis myöskään uskalla vastata puhelimeen jos se soi? Kasvanut tynnyrissä?

Vierailija
7/14 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on just nyt asunto vuokrattavana ja äidit ne soittelevat 30v poikiensa puolesta, vaikka yhteyttä voisi ottaa tekstiviestilläkin. Äiti myös haluaa tulla asuntoa katsomaan...

Tulkoon vain, voivat laittaa nimen takauspaperiin samalla.

Vierailija
8/14 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pitää soittaa ja puhua

Harjoittele vaikka soitolla äidille

Vierailija
9/14 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JS sitten pitää mennä myös paikanpäälle ja puhua vuokranantajalle

Vierailija
10/14 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä! Koskaan ei ole äiti soittanut minulle nuoren naisen puolesta. Sanomattakin selvää, etten vuokraa asuntoani tuollaiselle vätykselle, joka ei edes soittaa osaa. En halua ottaa riskiä siitä miten asuntoni paskoo, jos äiti ei ehdikään siivoamaan.

Vierailija
11/14 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitten myymässä jotain, rekrytoimassa, antamassa vuokralle tai ihan mitä vaan "virallista" asiaa toimittamassa...

Koskaan ei ole homma mennyt maaliin sellaisen kanssa, joka ei uskalla soittaa.

Jos soittaa, enkä esim ole vastannut, silloin esim

"hei, pikkupekka5v tässä terve, soittelin asunnosta, kilautteletko takaisin kun Teille sopii-" txtari on ok.

Yleensä heillä jotka eivät puhelimessa uskalla puhua, on elämänhallinnassa haasteita, kun eivät kykene normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen.

Vierailija
12/14 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa asiat haluaa hoitaa vain kaikenmaailman huijarit, mikä sinänsä ei ole harvinaista vuokratouhuissa. 

Vierailija
13/14 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelimessa asiat haluaa hoitaa vain kaikenmaailman huijarit, mikä sinänsä ei ole harvinaista vuokratouhuissa. 

Toisaalta myöskään vuokralaisten käyttämät jännät roskasähköpostiosoitteet tyyliin pupu145768(at)hotmail.com ei herätä luottamusta. Tai salatut numerot/prepaid liittymät, joista ei selviä soittajan nimeä eikä osoitetta.

Vierailija
14/14 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei uskalla soittaa ees asunnon vuokrausvaiheessa, niin kuinka sitten uskaltaisi soittaa, jos jotain sellaista tapahtuu, jossa pitäisi soittaa? Vaikka vesivahinko? Vai yrittäisikö vuokralainen vain pyyhkiä vedet lattialta ja sitten vihellellen kulkemaan katuja, että eihäntässämitään ja vaivihkaa etsimään uusi asunto tuhottavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän