Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin kirppikseltä maximekon ja tuo tosiaan on maxi kun helma menee vaikka kuinka paljon jalkojeni alle, mihin pituuteen lyhennän?

Vierailija
12.07.2022 |

Nilkka vai vielä pidempi? Materiaali on ihan trikoota.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säären alaosaan? Säären puoleenväliin? Polvien alle? Ei siis ylle.

Vierailija
2/7 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nilkkaan kai jos haluat sen pysyvän maximekkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä etten ehtinyt vielä silppuamaan mekkoa kun yöllä sain älynväläyksen: Minähän kuron tuon helman vyöllä ylös ja nyt sovitin niin ja mekkohan on täydellinen näin! En olisi parempaa kesävaatetta voinut löytää ja maksoin tuosta euron :) 

Vierailija
4/7 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostan vaateet kirpputorit tai myymälät ,sovitan niitä paikan päällä.Ei tule ongelmia.Samasta syystä en tilaa netistä vaateita, en kenkiä!

Vierailija
5/7 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostan vaateet kirpputorit tai myymälät ,sovitan niitä paikan päällä.Ei tule ongelmia.Samasta syystä en tilaa netistä vaateita, en kenkiä!

Hyi minä en mene koskaan kirppiksien hikisiin sovareihin. Voin huoleti ostaa vaatteen eurolla-parilla, vaikka viidelläkin ja jos se ei sovi, vien sen takaisin kiertoon esim. UFF:iin. Mutta tuokin oli alun alkaen siis lyhennysajatuksella ostettu tuo alkuperäinen maximekko eikä tarvinnutkaan lyhentää kun käyttää vyön kanssa. Sopii minulle kuin valettu näin.

Vierailija
6/7 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, minä taas en ikinä osta kirppareilta vaatteita, voin huoleti ostaa vaatteeni uutena maksoivat ne sitten kymppejä tai enemmän.

En myöskään muista milloin olisin minkään puljun hikistä sovaria tarvinnut, kun tilaan kotiin kaiken ja harvemmin edes joudun vaihtamaan tai palauttamaan mitään. Ainiin, ostinhan minä ja sovitin Prismasta heräteostoksena kesäkuun alussa ihanan kukallisen maksimekon joka sattui olemaan viimeinen kappale ja sopivaa kokoakin ja alessa 35e.

T. Tälle kesälle esim.4 maksimekkoa ja 2 kengät.

Vierailija
7/7 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, minä taas en ikinä osta kirppareilta vaatteita, voin huoleti ostaa vaatteeni uutena maksoivat ne sitten kymppejä tai enemmän.

En myöskään muista milloin olisin minkään puljun hikistä sovaria tarvinnut, kun tilaan kotiin kaiken ja harvemmin edes joudun vaihtamaan tai palauttamaan mitään. Ainiin, ostinhan minä ja sovitin Prismasta heräteostoksena kesäkuun alussa ihanan kukallisen maksimekon joka sattui olemaan viimeinen kappale ja sopivaa kokoakin ja alessa 35e.

T. Tälle kesälle esim.4 maksimekkoa ja 2 kengät.

Kaupoista vaan ei aina löydä omaa tyyliä vaan joutuu tyytymään Prismojen sisäänostajien valintoihin. No, nyt lähden ostamaan pussilakanaa Rustan alesta josta ompelen itse itselleni frillamekon :D