Ottaisko päähän jos sun pyllystäs lähetettäis kuvia jollekin random äijille?
Oltiin naisporukalla saunaillassa. Illan mittaan sit yks valokuvausta harrastava kavereistamme otti meistä sinänsä ihan sensuelleja kuvia nojailemassa terassin kaiteeseen takapuolet paljaana kesäillassa. Laittoi niitä sitten meidän omaan whatsapp ryhmään.
Nyt kuulin, että yks meistä olis lähettänyt näitä kuvia ihastukselleen, joka taas oli laittanut niitä kavereilleen jakoon. Pienellä paikkakunnalla kyllä sivuprofiileista ym. naiset tunnistettavissa ja kyllä nyt ottaa päähän kylän äijien virnuilut. Mitähän ton tyypin päässä on mahtanut liikkua ja miks teki niin? Ollaan haukuttu se tietty pystyyn mutta tehtyä ei saa tekemättömäks. Prkl suurin osa meistä muista naimisissa tai muuten parisuhteessa eli alkaa kiristään kotonakin hermoa.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JUMALAUTA!
SE ON RIKOS!
Se on rikosilmoituksen paikka,
Siitä saa sakkoja tai Ehdotonta vankeutta!
Tekisin rikosilmoituksen Poliisille, Suomen rikoslain mukaan toisen ihmisen salaakuvaaminen ja kuvien levittely julkisesti on Rikos!
👩
Ei oo salaa kuvattu, niinkuin ap sanoi.
Eteenpäin jakaminen on.
Jotkut edellä sanovat, että vastuussa olleista niehistä pitäisi ottaa edestä nakukuvat hyvitykseksi. Tuo on monella miehellä toimimaton keino. Mulle vaimo aina välillä sanoo, että mun olisi siistittävä pehkoani, että näkyisi, onko siellä edes nappula tallella. Luvannut tosin hoitaa asian, jos en itse sitä tee.
Näkyikö takapimppi hyvin kuvassa?
Vierailija kirjoitti:
Näkyikö takapimppi hyvin kuvassa?
Näin olen ymmärtänyt. Jotkut naiset vielä sormin levittäneet, että koko komeus tulee paremmin esille.
Vierailija kirjoitti:
Onpa jännä että jaksaa ihmisiä kiinnostaa. Mun dickpickit ei tunnu ketään kiinnostavan.
Pitäisi tosiaan nähdä ne kuvat ensin. Jos ovat reheviä leveitä pyllyjä, niin sitten ...
Minä en lähettäisi ihastukselleni paljastavia kuvia, joissa näkyy muitakin ihmisiä. Ties vaikka iskisi silmänsä johonkin toiseen, mokoma rontti! Ja kelvoton mies taisi ollakin kyseessä, kun kerta kuvat päätyivät jakoon.
Voimia ap:lle. Se kaverin ihana ihastus voisi vaikka itse selittää varattujen leidien ukoille, miksi laittoi kuvat toisten vaimoista jakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kauan tuosta on aikaa?
Täällä oli joitain kuukausia sitten aloitus jossa joku mies oli saanut joltain naiselta juuri tuollaisen kuvan. Ja kyseli sitten täällä vinkkejä mitä nainen sillä kuvalla tarkoitti.Kuinka joku voi muistaa jonkun palstalla kuukausia sitten käydyn keskustelun? Näitähän tulee tänne satoja joka päivä. Aikas uskomatonta jos nää kaks sit vielä liittyis toisiinsa. Varsinainen Sherilock olet!
Minäkin muistan sen aiemman keskustelun. Oli muistaakseni sekä aika suosittu että erittäin outo. Pähkinät purtavaksi sekä absurdit sattumukset jäävät helpommin mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Onpa jännä että jaksaa ihmisiä kiinnostaa. Mun dickpickit ei tunnu ketään kiinnostavan.
Perinteisesti naisvartalolle on nyt vaan ollut valitettavasti enemmän kysyntää. Lisäksi saattaa olla joku mieleltään sairas jengi kyseessä, joka saa kiksejä luvattomien kuvien lähettelystä. Vapaaehtoiset pilikuvasi eivät siksikään houkuta, kun sinua ei voi selän takana höykyttää ja häpäistä niiden avulla.
Vierailija kirjoitti:
Luvaton kuvan jako eli mahdollisuus tehdä rikosilmoitus. Siihen on syyllistynyt jokainen kuvan jakaja.
Ei ole luvaton, täti.
Eikö ne äijät tosiaan tienneet, että teillä on pyllyt?
Ihan oma vika, kun meet poseeraamaan.
Mulla on kymmeniä vastaavia kuvia ja jaan ne suljetuissa ryhmissä.
Vierailija kirjoitti:
Luvaton kuvan jako eli mahdollisuus tehdä rikosilmoitus. Siihen on syyllistynyt jokainen kuvan jakaja.
Ok. Saadaanko me nyt se Whatsapp ja niiden omistajat vastuuseen, vihdoinkin!?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole luvaton, täti.
Sori poju, täti tietää paremmin, koska näiden tietäminen on tädin duuniin kuuluva asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole luvaton, täti.
Sori poju, täti tietää paremmin, koska näiden tietäminen on tädin duuniin kuuluva asia.
AV-mamma on oikeassa.
Mä otan joskus kuvia fudiskavereista pukkarissa. Varsinkin jos kaverit riisuu sukkia ja pöksyjä seisaallaan saa hyviä kuvia takamaisemista. Puhumattakaan jos shampoo tippuu suihkussa. Kundit suhtautuu huumorilla ja tietävät etten ikinä laittaisi niitä kuvia jakoon mihinkään. Eivät kyllä tiedä että katselen niitä itse nautinnolla. T Sakke
Ensinnäkin, jos olisin alasti ja joku heiluisi siinä yrittämässä ottaa kuvia, nostaisin jo metelin.
Minusta ei vapaaehtoisesti mitään "sensuelleja persekuvia" saa joten alkaisi mennä rikoksen puolelle jos sellaisia kuitenkin jostain löytyisi.
Aikamoinen 'kaveri' sulla kyllä on. Ei kukaan täysissä järjissään oleva lähettele luvatta toisten paljaita kuvia. Miehesi tulisi kyllä ymmärtää, että olet syytön asiaan.