Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vajoan saamattomuuteen?

Vierailija
12.07.2022 |

Töissä saan hyvin aikaan, varsinkin jos on vähän kiire ja tiukat deadlinet. Vapaa-ajalla en saa mitään aikaan, tuntuu jopa ihan sekavalta, kun en tiedä mitä tehdä. Etenkin tosi tiukkojen työrupeamien jälkeen saattaa mennä monta päivää sellaisessa saamattomuuden sumussa.

Tänään olisi esimerkiksi pitänyt hoitaa yksi helppo rästihomma ja hakea kaupasta ruokaa. Kello on nyt viisi, enkä ole saanut aikaiseksi. En itseasiassa ole jaksanut tehdä edes ruokaa, koska se kauppaan lähteminen tuntuu ihan ylitsepääsemättömältä. Vapaa-aika menee ihan hukkaan.

Tuntuu jotenkin sellaiselta, että jokin olennainen sulake on palanut päästä, enkä pysty tekemään päätöksiä. Puhelimella saatan roikkua vaikka tunnin huomaamatta ajan kulua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla, että saat työt aikaan ylivireydellä ja sitten humpsahdat alivireyteen vapaalla? Voi olla ihan vireystilan säätelyn vaikeuksiakin, mullakin on. Mutta on myös traumatausta.

Vierailija
2/4 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla, että saat työt aikaan ylivireydellä ja sitten humpsahdat alivireyteen vapaalla? Voi olla ihan vireystilan säätelyn vaikeuksiakin, mullakin on. Mutta on myös traumatausta.

Muutun ihan tyhjäksi kuoreksi, kun olen yksin. En varsinaisesti ole väsynyt ja itse asiassa välillä on hyvin levotonkin olo, mutta olen jotenkin lamaantunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytätkin vähän laaamalta

Vierailija
4/4 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samaa. Olen jo keski-ikäinen. Ehkä tämä aikakin on sellaista että vaaditaan koko ajan puuhaamaan jotain ja työelämä liian virikkeistä viestitulvineen. Koita some-lakkoa ja yritä levätä. Kävely voisi myös tehdä hyvää aivoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi