Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolison vitkastelu

Vierailija
12.07.2022 |

Reilu puolitoista tuntia sitten puoliso sanoi lähtevänsä nyt kauppaan. Kuulostaa vieläkin olevan alakerrassa vasta lähdössä.

Ei nämä yllätyksenä kerta toisensa jälkeen tule, mutta on taas ihan uskomattoman vaikea ymmärtää tuota toimintamallia. Ei ole kauan siitä, kun asiasta puhuttiin ja minä sanoin, että toivoisin, että hän sanoo lähtevänsä vasta silloin, kun oikeasti on lähdössä. Hänen piti nytkin tuoda minulle lounasta, joten ajattelin, että kyllä minä vähän yli kolmeen saakka jaksan odottaa. Nyt (vaikka hän olisi lähdössä tällä hetkellä, mikä ei välttämättä pidä paikkaansa), lounaani venyy väistämättä yli viiteen.

Jos olisin tiennyt, että hän ei olekaan lähdössä, olisin tehnyt lounaaksi voileipää tai jotain. Nyt on nälkä ja olen kiukkuinen ja pettynyt.

Ja jos joku kysyy, miksi en itse lähtenyt kauppaan niin siksi, että hän haluaa käydä kaupassa. Hän tykkää käydä kaupassa, oli kyse sitten lähiruokakaupasta tai isosta marketista, missä pääsee hiplailemaan kaikkea ja ostamaan päähänpistosta jotain, mitä ei edes tarvitsisi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kertonut aikataulusi ja toiveesi, siis ihan ääneen sanonut. Mutta mitä sinä teit? Oletit. Luulit. Ajattelit. Moukka.

Vierailija
2/4 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ollut vieläkään lähtenyt. Aika pitkä aika on "nyt" hänen aikakäsityksessään, kohta kaksi tuntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse "nopea", tulisin hulluksi vitkastelijan kanssa.

Vierailija
4/4 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit kertonut aikataulusi ja toiveesi, siis ihan ääneen sanonut. Mutta mitä sinä teit? Oletit. Luulit. Ajattelit. Moukka.

Hieno sisälukutaito sinulla. Hän määritteli aikataulun, sanoi tekevänsä asian NYT. Siitä on kohta kaksi tuntia eikä vieläkään ole NYT. Minulle olisi sopinut, että hän lähtee kauppaan puoli viideltä, hänen olisi vain pitänyt sanoa se minulle eikä esittää lähtevänsä varttia vailla kolme.