Onko rollaattori seurustelukumppanilla ihan no-no?
Tapasin kivan ja komean miehen. Alle kolmikymppinen mutta oli saanut jonkinlaisen halvauksen kesällä. Järki ja puhekyky kunnossa mutta ei pysty kävelemään ilman apuvälineitä. Keppien kanssa menee lyhyemmät matkat mutta esim. ulkona käytettävä rollaattoria. Nyt mietin, että kannattaako passata tämmönen kaveri vaikka muuten oliskin ihan namu.
Kommentit (51)
No on kyllä. Ajattele nyt mitä muutkin ajattelee, herranjestas.
Mulle ei olisi, ei vaikka joutuisi pysyvästi käyttämään. Mutta jollekin muulle voi olla. Ei sitä kukaan muu voi sinun puolesta tietää miten sun kohdalla on.
Onko laatikkoleuka? Jos on niin siinä ei rollaattorit haittaa.
Kyllä rolle on kova. Tosin olen syntynyt vuonna 1945.
No ei tietenkään ole. Olen itsekin käyttänyt rollaattoria leikkauksen jälkeen. Ihan normaali apuväline.
N32
Ja luulet, että me vauvapalstalla voimme arvioida onko meille tuntematon mies niin ikään meille tuntemattomalle naiselle (eli sinä) sopiva kumppaniehdokas?
Sanoisin, että jos asiaa täytyy kysyä otsikon tyyliin, passaa suosiolla. Miehelle parempi niin. Tuollaisessa tilanteessa ei kaipaa asennevammaisia ympärilleen.
Vierailija kirjoitti:
Ja luulet, että me vauvapalstalla voimme arvioida onko meille tuntematon mies niin ikään meille tuntemattomalle naiselle (eli sinä) sopiva kumppaniehdokas?
Lähinnä ap varmaan pyytää arvioimaan että hyväksyisitkö sinä vastaavassa tilanteessa itsellesi rollaattoria käyttävän kumppanin.
Hei!
Se on ihan OK!
Se ei ole este seurusteluun🥰Onnea teille vaan😁!
Ohis. Mua pyysi joskus pyörätuolissa istuva nuorukainen kanssaan lenkille. Ajattelin, että auttelen häntä hankalissa paikoissa mutta enhän mä pysynyt edes juosten hänen vauhdissaan. Kaveri unohti kertoa olevansa vammaisurheilija.
Passaisin varmaan. Onhan niitäkin, joilla kaikki jalat toimii.
Vierailija kirjoitti:
Passaisin varmaan. Onhan niitäkin, joilla kaikki jalat toimii.
On toki. Mutta sitten voikin olla ettei se pääkoppa toimi. Ainakaan fiksun ihmisen tavoin. Mutta jos jalat on se pääasia suhteessa, sitten pitää valita vain niitä, joilla jalat toimivat ja ottaa ero, jos sattuu esim. onnettomuus, jonka takia eivät enää toimikaan. Voi muuten sattua omallekin kohdalle. Sekin näkökulma on hyvä huomioida, kun toisia arvioi vamman perusteella.
Minulla se on tapailumiehille ihan ykkösvaatimus.
-Hilma 86v
Vierailija kirjoitti:
Ohis. Mua pyysi joskus pyörätuolissa istuva nuorukainen kanssaan lenkille. Ajattelin, että auttelen häntä hankalissa paikoissa mutta enhän mä pysynyt edes juosten hänen vauhdissaan. Kaveri unohti kertoa olevansa vammaisurheilija.
Tuon sä keksit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä ap varmaan pyytää arvioimaan että hyväksyisitkö sinä vastaavassa tilanteessa itsellesi rollaattoria käyttävän kumppanin.
"Kannattaako passata", kysyy ap. Eli ihan omasta tilanteestaan puhuu.
Tarvitseeko rollaattoria sänkypuuhissakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon sä keksit.
En keksinyt. Tapahtui turussa 1984.
Jos se on miljonääri, niin rollaattori on ok
Ihan susta itsestä kiinni. Jos noin tuore juttu niin voi kuntoutus ihan normaaliksi. Toisaalta susta voi tulla omaishoitaja jo heti alkuunsa. Mueti sitä, ennenkuin etenet.