Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko rollaattori seurustelukumppanilla ihan no-no?

Vierailija
12.07.2022 |

Tapasin kivan ja komean miehen. Alle kolmikymppinen mutta oli saanut jonkinlaisen halvauksen kesällä. Järki ja puhekyky kunnossa mutta ei pysty kävelemään ilman apuvälineitä. Keppien kanssa menee lyhyemmät matkat mutta esim. ulkona käytettävä rollaattoria. Nyt mietin, että kannattaako passata tämmönen kaveri vaikka muuten oliskin ihan namu.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan susta itsestä kiinni. Jos noin tuore juttu niin voi kuntoutus ihan normaaliksi. Toisaalta susta voi tulla omaishoitaja jo heti alkuunsa. Mueti sitä, ennenkuin etenet.

Vierailija
2/51 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä. Ajattele nyt mitä muutkin ajattelee, herranjestas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei olisi, ei vaikka joutuisi pysyvästi käyttämään. Mutta jollekin muulle voi olla. Ei sitä kukaan muu voi sinun puolesta tietää miten sun kohdalla on.

Vierailija
4/51 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko laatikkoleuka? Jos on niin siinä ei rollaattorit haittaa.

Vierailija
5/51 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rolle on kova. Tosin olen syntynyt vuonna 1945.

Vierailija
6/51 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään ole. Olen itsekin käyttänyt rollaattoria leikkauksen jälkeen. Ihan normaali apuväline.

N32

Vierailija
7/51 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luulet, että me vauvapalstalla voimme arvioida onko meille tuntematon mies niin ikään meille tuntemattomalle naiselle (eli sinä) sopiva kumppaniehdokas? 

Vierailija
8/51 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että jos asiaa täytyy kysyä otsikon tyyliin, passaa suosiolla. Miehelle parempi niin. Tuollaisessa tilanteessa ei kaipaa asennevammaisia ympärilleen. 

Vierailija
9/51 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja luulet, että me vauvapalstalla voimme arvioida onko meille tuntematon mies niin ikään meille tuntemattomalle naiselle (eli sinä) sopiva kumppaniehdokas? 

Lähinnä ap varmaan pyytää arvioimaan että hyväksyisitkö sinä vastaavassa tilanteessa itsellesi rollaattoria käyttävän kumppanin.

Vierailija
10/51 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Se on ihan OK!

Se ei ole este seurusteluun🥰Onnea teille vaan😁!

Vierailija
11/51 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis. Mua pyysi joskus pyörätuolissa istuva nuorukainen kanssaan lenkille. Ajattelin, että auttelen häntä hankalissa paikoissa mutta enhän mä pysynyt edes juosten hänen vauhdissaan. Kaveri unohti kertoa olevansa vammaisurheilija.

Vierailija
12/51 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passaisin varmaan. Onhan niitäkin, joilla kaikki jalat toimii.

Vierailija
13/51 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passaisin varmaan. Onhan niitäkin, joilla kaikki jalat toimii.

On toki. Mutta sitten voikin olla ettei se pääkoppa toimi. Ainakaan fiksun ihmisen tavoin. Mutta jos jalat on se pääasia suhteessa, sitten pitää valita vain niitä, joilla jalat toimivat ja ottaa ero, jos sattuu esim. onnettomuus, jonka takia eivät enää toimikaan. Voi muuten sattua omallekin kohdalle. Sekin näkökulma on hyvä huomioida, kun toisia arvioi vamman perusteella. 

Vierailija
14/51 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se on tapailumiehille ihan ykkösvaatimus.

-Hilma 86v

Vierailija
15/51 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis. Mua pyysi joskus pyörätuolissa istuva nuorukainen kanssaan lenkille. Ajattelin, että auttelen häntä hankalissa paikoissa mutta enhän mä pysynyt edes juosten hänen vauhdissaan. Kaveri unohti kertoa olevansa vammaisurheilija.

Tuon sä keksit.

Vierailija
16/51 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ap varmaan pyytää arvioimaan että hyväksyisitkö sinä vastaavassa tilanteessa itsellesi rollaattoria käyttävän kumppanin.

"Kannattaako passata", kysyy ap. Eli ihan omasta tilanteestaan puhuu. 

Vierailija
17/51 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko rollaattoria sänkypuuhissakin?

Vierailija
18/51 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole no-no

Vierailija
19/51 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon sä keksit.

En keksinyt. Tapahtui turussa 1984.

Vierailija
20/51 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on miljonääri, niin rollaattori on ok