Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyydättekö te lastenne kummia/kummeja joskus mukaan

Vierailija
12.07.2022 |

Jos teette retken vaikka eläintarhaan tai käytte jossain särkänniemessä tai vastaavassa tai vaikka piknikillä. Niin pyydättekö lapsen kummeja koskaan mukaan?
Ennen kun olin kummi kaikki tutut puhui miten
on kummilapsen perheen kanssa käynyt siellä ja täällä ja kun pääsin itse kummiksi niin luonnollisesti odotin että itsekin pääsen joskus,ei joka kerta tietenkää mutta joskus.
Myöskään kummilasta ei saa koskaan hoitoon tai viedä puostoon tai mitään.
Tätäkö se kummina olo onkin? Lahjat kyllä kelpaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siskoni lapsen kummi, ja vietän kyllä hänen kanssaan aikaa. Kummilapseni on myös viettänyt viikonloppuja luonani, ja tuonut kaverinkin mukanaan. Asumme aika kaukana toisistamme. Tilanne olisi varmaan toinen, jos kyseessä ei olisi sukulaiseni. Ymmärrän, että pitkä välimatka tuo haasteita vuorovaikutukseen.

Vierailija
22/22 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät kyllä koskaan pyytäneet mua mukaan mihinkään reissuun. Kummipoikaa kuskasin puistot, huvipuistot, museot, laskettelurinteet ja pidin vkl-hoidossa usein.

Veljentytön kanssa mennessä veljeni ex useimmiten jää kotiin, mutta joskus tulee mukaan. Våhän sen mukaan mitä on suunnittelilla, ehtiikö ja mikä kiinnostaa. He myös ehdottelee reissuja, meillä siis samanikäiset tytöt. Kummisuhdetta ei ole.

Omalla lapsella ei ole kummeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi