Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin ne luvatut helteet jäi? Helsingissä 20c.

Vierailija
12.07.2022 |

Piti mennä rannalle tänään, on selvää ettei näin kylmällä sinne mennä. Aika paskaa taas..

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan, tuo on sopiva. Mutta yhä edelleen odotan sitä sadetta, perkule!

Vierailija
2/47 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä näy luvattua ukkostakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ole kylmä sää muttei lämminkään. Ei ole mikään rantakeli. Aurinko myös koko ajan pilvessä ja tuulee.

Itsellä nämä säät vaikuttaa niin ettei jaksa treenata, kun taas helteellä ei pysty olla paikoillaan. Jos ei treenaa hellepäivänä niin tuntuu että se päivä menee hukkaan. Tää tais olla sellanen vähän huonompi kesä kun oli viikon hellettä ja sitten alkoi nämä haaleat säät.

Vierailija
4/47 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan paskaa. Mä haluan kuolla.

Vierailija
5/47 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikari kusetti taas! 28 luvattiin Helsinkiin, eipä näy lämpöä..

Vierailija
6/47 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään hellettä Helsinkiin, sadetta tänne ja sassiin! Silleen, että kaduilla ves' vuolaana virtaa ja syöksytorvet ratkeavat veden voimasta. 

Vierailija
7/47 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ihan paskaa. Mä haluan kuolla.

sama. Miksi Suomeen edes synnytetään kitumaan ihmisiä?

Vierailija
8/47 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sää, varsinkin täällä meren lähellä. Tuulee juuri sopivasti. Sadetta saisi tulla.

Vierailija
9/47 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei ole kuuma niin ilma on silti painostava, ei ollut mukava käydä lenkillä. Saisi tosiaan se ukkonen tulla alas.

Vierailija
10/47 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kuullut paljon, että Hesassa on kurjaa kun siellä ei sada ja lämpöä vaan on, että mikäs se totuus oikeasti siellä on?

Mä oon täällä Tampereen yläpuolella saanut sateita tarpeeksi ja ihan mukaviakin säitä täällä on näinä päivinä ollut.

Vierailija
11/47 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forecan mukaan helleraja rikkoontuu Helsingissä klo 16, Ilmatieteen laitoksen klo 18. Katsellaan.

Vierailija
12/47 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vituttaa myös, luvattiin sadetta ja ukkosta niin en sitten uskaltanut lähteä harjulle lenkkeilemään. Asun Uudellamaalla. No ukkosta ja sadetta ei näy, tulee ja on pilvistä.

Vierailija
13/47 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kuullut paljon, että Hesassa on kurjaa kun siellä ei sada ja lämpöä vaan on, että mikäs se totuus oikeasti siellä on?

Mä oon täällä Tampereen yläpuolella saanut sateita tarpeeksi ja ihan mukaviakin säitä täällä on näinä päivinä ollut.

totuus on, et kylmää ja paskaa on.

Vierailija
14/47 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on 23 ja nousee. Ukkosia ei enää näy ilmatieteellä eikä forecalla vaikka eilen ennustettiin että illalla alkaa rajut ukkoset täällä idässä päin :D tänne ei näköjään enää ikinä tule kunnon ukkosta.

Vierailija
15/47 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmät uskoo maikkarin "uutisia" tai "sää"

Vierailija
16/47 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luvattu on sadetta aamupäiväksi ja ukkosta iltapäiväksi. Eipä vaan ole näkynyt tippaakaan tänäänkään. Lämmintä ja hikistä on muttei onneksi hirmuhellettä kun on pilviä.

Vierailija
17/47 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteet meni jo. Sateitahan ne lupaili vielä viimeviikollakin. Niitähän ei sitten tullutkaan loppuviikkoa kohti, vaikka näin sanottiin. Tämänkin viikon sateet ihan tuhnuna vaan.

Vierailija
18/47 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, odottelen sitä hellettä edelleen villasukat ja huppari päällä. Piti mennä retkelle mutta näillä näkymin istun viltin alla kotona.

Vierailija
19/47 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on +25 ja painostava ilma.

Vierailija
20/47 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ennuste mitään ei ole LUVATTU. Eikä säätä voikkaan luvata.