Mitä teette vessaistuntojen aikana?
Muuta kuin kakkaatte?
Itse surffailen av-palstalla. Mun kaveri tekee näköjään sudokuja, oli vessan pöydällä oleva kori lehdistä leikattuja sudokuja täynnä.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Pissaan ja/tai kakkaan. Ei siihen alle minuutin kestävään toimitukseen tarvita viihdykkeitä mukaan.
Mulla sama.
Meillä on kyllä seitsemän henkilöä jo perheessäkin ja vain yksi vessa.
Katselen miten 3000 euroa maksavan automaattikoneistoisen Tudor rannekellon viisarit liikkuvat höyhenen sulavasti. https://www.vuodenmies.com/kellonvalinta.html
Vierailija kirjoitti:
Pissaan ja/tai kakkaan. Ei siihen alle minuutin kestävään toimitukseen tarvita viihdykkeitä mukaan.
Sama. Onko ihmisillä niin pahat vatsaongelmayät, että siellä menee aikaa niin paljon, että ehtii jotain muutakin kuin "asian" tekemään?
Vierailija kirjoitti:
Katselen miten 3000 euroa maksavan automaattikoneistoisen Tudor rannekellon viisarit liikkuvat höyhenen sulavasti. https://www.vuodenmies.com/kellonvalinta.html
Ei noilla halppiskelloilla kuule kandeis paljoo brassailla vasta siinä 20k€ hintaluokassa vois vähän hihansuusta vilautella.
Moni puhuu myös työpuheluja. Vasta-puolelle ei kuitenkaan kerrota, että toinen istuu paskalla.
Vierailija kirjoitti:
Moni puhuu myös työpuheluja. Vasta-puolelle ei kuitenkaan kerrota, että toinen istuu paskalla.
Kunnes suhina tai molskahdus paljastaa todellisuuden.
Raavin kankkuja, puristelen palleja ja kaivan nenää ja korvia.
Kiva kun pyysit kertomaan, helpotti jakaa tämä intiimi salaisuuteni.
En mitään muuta, kuin sitä mitä olen siellä tekemässä. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi jotkut lukevat jotain, onko heillä ummetusta vai huvikseenkö viihtyvät pöntöllä?
Kerro yhteystietosi niin voin lähettää livekuvaa.
Selaan paperinkeräykseen menossa olevaa lehteä.
Mikään vessaan viety viihdyke ei palaa enää koskaan keittiöön tai muuallekaan, joten kun meillä käyt, suosittelen jättämään puhelimen / kirjaston kirjan wc:n ulkopuolelle.
Pukamat saatte te jotka joudutte istumaan pöntöllä pidempään kuin 5min. Tutkittu juttu.