Mikä tämä Tere Sammallahti on, joka joks päivä öyhöttää Twitterissä?
Mä äänestäsin varmaan ennemmin Wille Rydmania mitä tota.
Vissiin joku kokoomuksen kuntapoliitikko. Huh huh mikä ääliö.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen insinööri (ei DI). Ne on monet just tommosia. Maailma on niille täysin mustavalkoinen. Kaveri jolla ollut pitkä ura tuomarina, sanoi että lautamiehinä insinöörit olivat aina ylivoimaisesti hankalin porukka.
Epäilemättä, tunteella "ajatteleville" loogisesti ajattelevat ovat ylivoimaisesti hankalin porukka, totta.
Arvaappa mitä mieltä insinöörit ovat teistä?
Arvaappa mikä meni pieleen?
Tunnen Teren jollakin tavalla ja toki hänen ajattelunsa on tuttua. Oikealla asialla mies on ja muutenkin tolkun kaveri.
On aktiivinen twitterissä, mutta ei ole mitenkään erityisen kärkäs, vaikka sellainen kuva usein halutaan antaa. Tai no, on kärkäs, jos kärkkäydeksi lasketaan näkemykset, joiden mukaan jokaisen terveen aikuisen pitäisi kyetä huolehtia itsestään. Tämähän on suorastaan f*sisimia nykyisin.
Eli, hyvä tyyppi on ja toivottavasti pysyy politiikassa pitkään.
Öyhöttää? Onko miljardi sulle semmoinen pienen pieni määrä verorahaa, että sen voi heittää taivaan tuuliin? Sen verran menee vuodessa v-kielisten sossutukiin. Siis tuhat miljoonaa euroa joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen Teren jollakin tavalla ja toki hänen ajattelunsa on tuttua. Oikealla asialla mies on ja muutenkin tolkun kaveri.
On aktiivinen twitterissä, mutta ei ole mitenkään erityisen kärkäs, vaikka sellainen kuva usein halutaan antaa. Tai no, on kärkäs, jos kärkkäydeksi lasketaan näkemykset, joiden mukaan jokaisen terveen aikuisen pitäisi kyetä huolehtia itsestään. Tämähän on suorastaan f*sisimia nykyisin.
Kerro sille Terelle terveisiä, että keskittyy niiden 100 000 uuden työpaikan luomiseen, kuten kokoomus ennen vaaleja lupasi ja jättää öyhöttämisen perussuomalaisille!
Vierailija kirjoitti:
Tero on nobody, joka on tehnyt päänaukomisesta uran ja luulee olevansa kovakin poliitikko, kun sen päähänpistoja ja pieruja ruoditaan milloin mistäkin. Ihan turha käyttää aikaa rölliin.
Ei lisättävää.
Todella epämiellyttävä tapaus. Välttelisin kohtaamista kaikin mahdollisin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Sammallahti on kokoomuksen vieteripelle joka kokoomuksen kannatuksen laskiessa pompahtaa laatikosta ja alkaa puhua persua. Tehtävänä viedä persuilta hyväuskoisten hölmöjen ääniä.
persuilla ei ole mitään hätää, jos vihervasemmistolaisia on seuraavassa hallituksessa #tilaaon #rajatauki #rahaaon
Vain kateellinen Teemu Keskiharjan saamasa kohtuuttoman suuresta huomiosta ja tilasta mediassa. Sen vuoksi painaa täysin palkein, vaikka sisältöä ei ole siteeksikään.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös tavannut henkilön ja keskustellut hänen kanssaan ja on livenä juuri niin kuin julkisuuden ulostuloistakin voi päätellä hyvin mustavalkoinen ajatuksissaan eikä yksinkertaisesti kykene näkemään kokonaisuutta, mihin ja miten päätökset vaikuttavat. Suoltaa juuri tuollaisia yleviä ns. kärkkäitä yleistäviä näkemyksiä sinne tänne ja suoltaa sitä oikeistotrollien älyvapaata vinguntaa vasemmistomediasta. Toki useimmat niistä ovat aika komediallisia ulostuloja pellehermanni -tasollaan, niin tietysti viihdearvonsa niillä on, joskin tietysti on surullista se, että ihmisissä on tosiaan niinkin tyhmiä, että uskovat hänen sanojaan. Ja onhan se myönnettävä, että toki hänkin joskus osuu oikeaan ihan yhtä lailla kuin sammakoista säätä ennustava joskus pakostakin osuu kohdilleen, kun tarpeeksi monta kertaa arvaa.
Sopii siis näin kokonaisuutena täysin nykysekoomuksen paskakokkaresakkiin oikein mainiosti! Joskushan siellä oli sivistysporvareitakin, vaan ne ovat historian hämärään kadonnut luonnonvara siinä puolueessa.
On kummaa kun totuudenpuhujia kivitetään nyky-Suomessa. Mistä se kertoo? Ite oon nähny elämää jo 79 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Moro on Suomen persuin kokoomuslainen. Vähän kuin keskustalla on Kärnä.
Aika hyvä lempinimi :D
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla melkoisen kaukana vasemmalla, kun noin ajattelet.
Pitääkö tykätä pisteliäästä öyhötyksestä ettei leimata vassariksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen insinööri (ei DI). Ne on monet just tommosia. Maailma on niille täysin mustavalkoinen. Kaveri jolla ollut pitkä ura tuomarina, sanoi että lautamiehinä insinöörit olivat aina ylivoimaisesti hankalin porukka.
Epäilemättä, tunteella "ajatteleville" loogisesti ajattelevat ovat ylivoimaisesti hankalin porukka, totta.
Arvaappa mitä mieltä insinöörit ovat teistä?
No, itse olen DI, jos toki sen päälle opiskellut paljon muutakin. Nimenomaan loogisesta ajattelusta olen saanut mm. henkilötestauksissa erittäin hyvät arviot.
...ja olen kyllä sitä mieltä, että Tuo Tere on todellakin tyypillinen vaahtosuu vajaatietoinen öyhöttäjä.
Se on mulkunmittanen tappi.