Mä inhoan noita tlc kanavalta mainoksilla tulevia askartelu ja ruoka vinkkejä!!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää aina miksi joku katsoo ohjelmaa tai mainosta jota inhoaa? Kaukosäätimen herrana vaihdan heti kanavaa kun alkaa mainokset tai ohjelma on huono. Yksi nainen sanoi että ethän sä ehdi huomata mitä on menossa kun vaihdat niin nopeasti kanavaa. Piti kertoa että näen mikä on menossa ja tästä näkee myös mitä miltäkin kanavalta alkaa seuraavaksi. Ei ole mun vika jos olet hidas lukemaan.
Kun ei me laiskat jakseta vaihtaa kanavaa. Tlc:ltä pitää seurata Dr.Now:ta.
Ohis: Dr Now on KUNKKU!
Onhan ne mainokset järkyttävän pitkiä. Itseäni ihmetyttää myös nämä jalkapaise/paiseitten poksautusohjelmat, mitä tulee kanavalla jatkuvalla syötöllä parhaaseen katseluaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei sitä ole pakko katsoa
Kyllä mä ainakin jään vaan toljottamaan niitä taikinoitten pyörityksiä nonparelleissa sen sadannen kerran. Mietin aina, että onkohan kädet pesty kunnolla.. Ällön näköisiä ovat nimittäin.
Joten siis, pakko katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Pakko ei ole kuin kuolla. Mistään ei saa valittaa ennen sitä.
Minä kun luulin olevani ainoa joka inhoaa noita! Se tekopirteä musiikkikin..
Ohjelmat alkavat yleensä tasalta tai puolelta. Jos mainoksia ei ole tarpeeksi, niillä siirretään ohjelman alkuja. Sen takia niitä on tehty ja niitä näytetään.
Mä inhoon sitä musiikkia...ai että ottaa se pimputus hermoon.
Joskus nuorena olisi rakastanut noita askartelujuttua. Katsoin Strömsönkin kaikki jaksot. Enää ei kiinnosta yhtään, tulee vaan lisää pölyä keräävää romua nurkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin jään vaan toljottamaan niitä taikinoitten pyörityksiä nonparelleissa sen sadannen kerran. Mietin aina, että onkohan kädet pesty kunnolla.. Ällön näköisiä ovat nimittäin.
Joten siis, pakko katsoa.
Sama!
Inhokki on just se nonparelli-juttu ja ne kädet!