Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä inhoan noita tlc kanavalta mainoksilla tulevia askartelu ja ruoka vinkkejä!!

Vierailija
12.07.2022 |

Aivan järkyttäviä!!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja ne on liian pitkään samat. Ja liian pitkiä.

Vierailija
2/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa nähnyt. Ihan järjetöntä, miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne askartelut jostain vanhoista tuikkukipoista mihin voi sitten laittaa vaikka vanupuikkoja, ovat hirveitä. Tai se kun jostain kirjasta otettiin sisältä osa pois ja sinne tungettiin kai kukka.

Vierailija
4/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tosi noloja ja melko amerikkalaisia. Ihan turhia.

Vierailija
5/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ne askartelut jostain vanhoista tuikkukipoista mihin voi sitten laittaa vaikka vanupuikkoja, ovat hirveitä. Tai se kun jostain kirjasta otettiin sisältä osa pois ja sinne tungettiin kai kukka.

Joo. 🙄 Miksi niitä pitää näyttää? Rasittavia.

Vierailija
6/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon ihmetelly, että mikä niiden pointti on? Eihän ne mainosta mitään, vai mainostaako?

Vierailija
7/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksia tulee muutenkin ihan liikaa ja sitten vielä tuollaisia turhakkeita.

Vierailija
8/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää oon ihmetelly, että mikä niiden pointti on? Eihän ne mainosta mitään, vai mainostaako?

Tää. Tietääkö kukaan miksi noita on tehty?

Vierailija
9/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en inhoa kun en katso kyseistä kanavaa. Elämä on täynnä valintoja

Vierailija
10/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne on jotain väliaikaohjelmaa, kun ei ole mainoksia tarpeeksi? Ja mainostavat samalla jotain nettisivua, saavat halvalla mainosta kun tuottavat jotain huonoa sisältöä?

Vierailija
11/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaan ohjelma-ajan täytettä. Kuten ne aina samat omien ohjelmien mainospätkät. Jotkut ihan karmeita kuten se yks tohtori joka paikkaa puuttuvia neniä, korvia, ym ruumiinosia!

Vierailija
12/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän näin! Voi pyhä sylvi!

Vierailija
13/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se yksi ruokaohje. Taisi olla nuudelisalaatti. Miljoona työvaihetta mm piti leikellä nuudeleita saksilla palasiksi. Lopputuloksena miljoonan vaiheen ja ainesosan jälkeen salaatti jossa nuudelia.

Vierailija
14/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "ruokaohje" jossa omenaviipaleita dipataan hunajaan ja muroihin ja ties mihin, siinäpä vasta vinkki illanistujaisiin! 😂 oujee ja naminami.

Vierailija
15/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee ne hukkapalat niissä hedelmiä joista otetaan pikku muotilla kivoja tähtiä ja sydämiä joihinkin tikkuihin. Entäs ne palat mitä jää yli??!! 😱

Vierailija
16/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee ne hukkapalat niissä hedelmiä joista otetaan pikku muotilla kivoja tähtiä ja sydämiä joihinkin tikkuihin. Entäs ne palat mitä jää yli??!! 😱

siis *hedelmissä

Vierailija
17/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää aina miksi joku katsoo ohjelmaa tai mainosta jota inhoaa? Kaukosäätimen herrana vaihdan heti kanavaa kun alkaa mainokset tai ohjelma on huono. Yksi nainen sanoi että ethän sä ehdi huomata mitä on menossa kun vaihdat niin nopeasti kanavaa. Piti kertoa että näen mikä on menossa ja tästä näkee myös mitä miltäkin kanavalta alkaa seuraavaksi. Ei ole mun vika jos olet hidas lukemaan.

Vierailija
18/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roskiin varmaan jenkkityylillä! Voisivat lopettaa noiden näyttämisen, eivät toimi suomessa!!!

Vierailija
19/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäpä koota selllainen kirjahylly mikä kestää kaikki venäläiisten kirjailijoiden mestariteokset. Harmi etttä älymystö joutuu nyt pakenemaan yhden sekopäään takia sieltäkin.

Vierailija
20/30 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää aina miksi joku katsoo ohjelmaa tai mainosta jota inhoaa? Kaukosäätimen herrana vaihdan heti kanavaa kun alkaa mainokset tai ohjelma on huono. Yksi nainen sanoi että ethän sä ehdi huomata mitä on menossa kun vaihdat niin nopeasti kanavaa. Piti kertoa että näen mikä on menossa ja tästä näkee myös mitä miltäkin kanavalta alkaa seuraavaksi. Ei ole mun vika jos olet hidas lukemaan.

Kun ei me laiskat jakseta vaihtaa kanavaa. Tlc:ltä pitää seurata Dr.Now:ta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi