Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25-vuotiaat: onko teillä jo vakituinen työpaikka

Vierailija
19.10.2006 |

ja omistusasunto?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakityö on, ja omistusasunto löytyy -tosin asunto ei ole minun, vaan mieheni omistuksessa. Työtilanne on epävakaa alallani, joten vaikka työ on vakinainen, niin eipä sitä tiedä, mikä on tilanteeni ensi vuonna..

Vierailija
2/6 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan 3 vuoteen. Opiskelen tällä hetkellä.. Opistoasteen tutkinto alla, nyt yliopistossa.

Omistusasunto kuitenkin löytyy, miehen " rahoilla" hankittu.

Ja niin, olen 25v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kai suostu tuossa tilanteessa asumaan kauaa? Varsinkaan jos lapsia tulee. Kiva sitten, jos joskus eroatte ja kämppä jää miehelle. Ihan varoituksena vaan, kun näin on käynyt muutamalle tutulle ja ovat aivan pulassa sitten olleet korkeiden vuokrien kanssa. Eräskin oli koko ajan maksanut perheen kaikki muut kulut, mutta mies maksoi asuntoa ja myös piti sen eron jälkeen itsellään.

Vierailija
4/6 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo on miehen perimä, ja mies siitä on perintöverot ja muut maksanut. En halua, että minulle mahd. eron yhteydessä tulisi mitään oikeutta kyseiseen asuntoon.. Minun nimissäni meillä on autot, vaikka molemmat ollaan maksettu (tokihan minäkin maksan talon käyttökuluja nykyään). Lapsia ei ole vielä. Ja en oikein osaa ajatella asiaa noin, että " jos se ero sitten joskus tulee" .. Se olisi sitten sen ajan murhe. Ja kuten sanottu, en haluaisi haltuuni miehen suvulle jo pitkään kuulunutta taloa.

Mutta ymmärsin toki pointtisi.

terkuin 4

Vierailija
5/6 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistusasuntoa ei ole vielä ainakaan..

Vierailija
6/6 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei oikein asuntolainaa oteta...