Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutettiin yhteen

Vierailija
11.07.2022 |

Muutettiin miehen kanssa yhteen nyt viime viikonloppuna. Olin töissä la ja su ja autoin miestä töiden jälkeen muutossa lauantaina ja hän hoiti loput sunnuntaina sillä aikaa kun olin duunissa. Viimeisen työtuntini aikana hän lähetti viestin, että menee kaverilleen. Olin illan yksin kotona ja mieheni julkaisi instassaan stooreja biletyksestä. Ei tullut yöksi kotiin ja on samalla matkalla edelleen. Whatsapissa ollut viimeksi kymmeneltä aamulla eli on varmaan nyt nukkumassa siellä kaverillaan. Ei minua haittaa, jos välillä käydään itekseen radalla, mutta aika outo ajankohta. Olisin kuvitellut, että ensimmäinen ilta yhteisessä uudessa kodissa oltaisiin yhdessä. Mitähän tästä pitäisi ajatella vai olla vain ajattelematta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletit siis että yhteenmuutolla saat asetettua miehelle pallon jalkaan ja hän lopettaisi oman elämän ja ryhtyy elämään vain sinua varten

Vierailija
2/8 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vaan ei ajattele samalla tavalla kuin naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, selkee ero teidän odotuksissa miten yhteenmuutto vaikuttaa elämään. 

Toivottavasti sulla on myös halua ja mahdollisuutta lähteä bailaamaan yhtäkkiä yllättäen milloin tahansa, koska muuten sua alkaa ajan myötä ärsyttää tuommonen. 

Ylipäätään naiselta on virhe muuttaa miehen kanssa yhteen. Oletan että olet nainen. Se on melkein aina huononnus naisen elämään ja parannus miehen elämään. Karua mutta totta.

Vierailija
4/8 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletit siis että yhteenmuutolla saat asetettua miehelle pallon jalkaan ja hän lopettaisi oman elämän ja ryhtyy elämään vain sinua varten

Kuinka hyvin ymmärrät lukemaasi; "Ei minua haittaa, jos välillä käydään itekseen radalla, mutta aika outo ajankohta."

Ja kyllä minäkin käyn joskus kavereideni kanssa ulkona ilman miestä.

Vierailija
5/8 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon nyt alkaa suhteenne alamäki. Mies tekee mitä huvitta, ryyppää ja jossai vaiheessa pettää myös koska luulee olevansa fiksu ettei jää kiinni. Joudut myös yksin siivoamaanja kokkaamaan  ja mies luultvasti ryyppää viikollakin.

Vierailija
6/8 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka hyvin ymmärrät lukemaasi; "Ei minua haittaa, jos välillä käydään itekseen radalla, mutta aika outo ajankohta."

Ja kyllä minäkin käyn joskus kavereideni kanssa ulkona ilman miestä.

Jos naisilta kysytään niin koskaan ei ole hyvä ajankohta että mies voisi lähteä ystäviensä kanssa viihteelle

Vierailija
7/8 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan kirjoitti:

Onneksi olkoon nyt alkaa suhteenne alamäki. Mies tekee mitä huvitta, ryyppää ja jossai vaiheessa pettää myös koska luulee olevansa fiksu ettei jää kiinni. Joudut myös yksin siivoamaanja kokkaamaan  ja mies luultvasti ryyppää viikollakin.

Onneksi naiset on vain täydellisiä eikä koskaan tee mitään väärää tai virheitä

Vierailija
8/8 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan kirjoitti:

Onneks mäki ryyppään ja joskus viikollakin. Meillä on myös avoin suhde eli luottamusta kyllä löytyy. Molemmat ollaan kyllä aika laiskoja siivoamaan ja kokkaamaan enkä osaa sisustaakkaan. Päätin nyt kuitenkin olla ajattelematta tätä mieheni menoa, koska olemme sopineet että yritämme pitää yhteiselomme hauskana ja omia menoja saa olla. Näiden kommenttien perusteella olen löytänyt upean puolison enkä mitään negatiivista tunnelman pilaajaa. Lähdenkin tästä ostamaan muutamat viinipullot ja kutsun kavereita viettämään pikku tupareita. Eiköhän se mies jossain vaiheessa ilmaannu paikalle. Toivottavasti hänellä on ollut hauskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi