Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies saa minut tuntemaan että luonteeni on täysin 0.

N 22
11.07.2022 |

Hän sanoi että tykkää seksistä mutta haluaa enemmän. Tykkäsiköhän seksistä minun kanssa vai muuten vaan tykkää seksistä. Hän sai minut tuntemaan itseni täysin tyhjäpääksi jonka reikä kelpasi hetken. Ja nyt etsii naista jonka luonne kelpaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä alistu mihinkään pompotteluun. Kysy mikä on homman nimi ja sitten toimi sen mukaan. Lähdet kävelemään jos suhde ei toimi. Kaikilla on vastuu omasta elämästään, turha jäädä odottamaan, että joku täyttää toiveet. Sen eteen pitää toimia itse.

Vierailija
2/4 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä alistu mihinkään pompotteluun. Kysy mikä on homman nimi ja sitten toimi sen mukaan. Lähdet kävelemään jos suhde ei toimi. Kaikilla on vastuu omasta elämästään, turha jäädä odottamaan, että joku täyttää toiveet. Sen eteen pitää toimia itse.

Näin on. Tunnettu tosiasi on, ettei m.ulkkujen kanssa kannata tuhlata elämäänsä. Elämä on siihen liian lyhyt. Ei muuta kuin etsimään omaa kultaa, siellä se on jossain sateenkaaren takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako hän teidän mielestä mulkulle. Luuletteko hänen olevan muille naisille parempi. Hän kyllä haukkui entistä panoansa psykoksi ja kertoi yrittävänsä vanhempia naisia koska heiltä saa helpommin. Nyt hän muka etsii suhdetta. Hän paneskeli kaverinsa naisen kanssa. Miksi panomies yhtäkkiä suhdetta haluaa.

Vierailija
4/4 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sellaiselta tunnevammaiselta, epäkypsältä ja itsekeskeiseltä mieheltä, ettei sinun kannata perään itkeä. Nyt sun on mahdollista tavata joku oikeasti ihana mies.