Eikö Suomi voisi myydä (kalliilla) polttopuita Saksaan, niin ei tarvitse talvella palella siellä?
Kommentit (23)
Luulisi, että kohta saa paremman hinnan polttopuista kuin selltutehtaille myymisestä.
Saksalaisille pitää olla kaikki puol ilmaista.
Ei tulisi kauppoja.
Ei saksalaisille mitään palavaa puuta saa antaa!
Ei voi.
Saksa in suuri maa, siellä on 83 miljoonaa asukasta.
Ja miten ne kaasulämpölaitteet niin kotitalouksissa, kuin teollisuudenkin energian lähteinä, yhtä-äkkiä muutettaisiin puulla toimivaksi?
Ei riittäisi kauan edes Suomen metsät noin suuren teollisuusmaan energian tarpeisiin.
Sinänsä hyvä idea, ap.
Mutta käytännössä mahdoton toteuttaa.
Onko saksalaisilla varaavia takkoja tosi ylesesti?
Vierailija kirjoitti:
Onko saksalaisilla varaavia takkoja tosi ylesesti?
Ei varaavia mutta tavallisia on. Ihan hyvä bisnesidea
Sukkaanrunkkaja meinaa ettei Saksassa puut kasva`?
Kannattaisi varmaan joskus poistua sitä taka- Kälviön kyläraittia kauemmaksi, vaikka se varmasti pelottaavaa onkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin jo polttopuita 2000 kg Puolasta. T. Saksassa asuva
Onko sulla takka ja uunit talossa?
Puola itse on hyvin energiassa erittäin omavarainen ja hiili tulee siellä uudelleen laajaan käyttöön energian lähteenä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi varmaan joskus poistua sitä taka- Kälviön kyläraittia kauemmaksi, vaikka se varmasti pelottaavaa onkin.
Olet pirullinen olio.
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pirullinen olio.
-eri-
Ällöttävä tyyppi
-eri
Voi kun on tuo luontokato ihan kauheimmillaan nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla takka ja uunit talossa?
Puola itse on hyvin energiassa erittäin omavarainen ja hiili tulee siellä uudelleen laajaan käyttöön energian lähteenä.
Missä vaiheessa Puolassa poistuivat hiilivoimalaitokset käytöstä? Niitähän on maa täys, samoin Saksa. Puolassa ei edes ole ydinvoimaloita.
Minä muun suomalaisille 200e/kuutio ensi talvena, kun taloissa sisällä 5 astetta ja laskut rästissä sähkössä 😀
Saksan metsissä on muuten enemmän puuta kuin Suomessa. Että se siitä.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Minä muun suomalaisille 200e/kuutio ensi talvena, kun taloissa sisällä 5 astetta ja laskut rästissä sähkössä 😀
Jyväjemmari elementissään. Kohta itkee, että rintamalle pitäisi mennä hänen omaisuuttaan suojelemaan.
Meinastko että sakemmannit polttelisi puita kaasukattiloissa? Mitenköhän se onnistuisi? Saksaan on kyllä jo kyselty klapeja. On vaan kuulema sellaisia laatuvaatimuksia ettei suomalaiset klapien tekijät oikein innostu niistä.
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta vaihteex.