Minkälaisen kasvisruuan tekisin kun ruoka saa maksaa maksimissaan 7 euroa ja siitä pitää riittää kolmelle aterialle yhdelle henkilölle
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollahan saa vaikka mitä. Itse tekisin tällä hetkellä ehkä linssi-tomaattikeiton. Varmaan jäisi pari euroa ylikin.
Miten te pystytte syömään linssejä, minulla ne pierettää ja vatsaa vääntää.
Kyllä mä ainakin pystyn. Keitän toki niitä huolella.
Noilla spekseillä teen itse uunifetapastaa.
Feta 1,5 eur
Tomaatit 3 eur
Basilika 2 eur
Oliiviöljy, pasta, oregano, sipuli ja valkosipuli löytyy useimmiten jo valmiina. Yksi vuoallinen riittää 4 annokseksi.
Kesäkurpitsalasagne ( soijarouheesta)
En todellakaan tajua ihmisiä joilla einole luottokorttia.
Vierailija kirjoitti:
Pekoniparsa ja joku hyvä sisäfile.
😂👊🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollahan saa vaikka mitä. Itse tekisin tällä hetkellä ehkä linssi-tomaattikeiton. Varmaan jäisi pari euroa ylikin.
Ei vegaanit oleskele muiden ihmisten parissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaivautua edes tekemään jotain ruokaa jos lähtokohtakin on semmoinen että syötyäsi "kunnon" annoksen on vartinpäästä taas nälkä? Tuo sama ongelma on lähes jokaisessa puhtaasti ideologia ruuassa
Siis tarkoitatko kasvisruokaa? No ei pidä tehdä sellaista kasvisruokaa, mikä ei pidä nälkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vegaanit oleskele muiden ihmisten parissa.
No entäs muut ihmiset? Mä olen syönyt elämäni parasta linssikeittoa (ja monta kertaa) mun naapurilla, ja ihan lihaa syövät monta kertaa viikossa.
Yksi kesäkurpitsa 1 euro
yksi valkosipuli 20 senttiä
yksi sipuli 20 senttiä
yksi tomaattimurska 80 senttiä
paljon erilaisia mausteita maun mukaan, esim. chili...
hauduta kaikki ainekset uunissa, keitä riisiä tai spagettia
Kilo sipulia ja kilo perunoita. yht.3€. keitä perunat ja kuori ja pilkosipulit. Kun perunat on kypsiä pilko ne ja paista pannulla sipulien kanssa. Lisää mausteita mielesi mukaan. Tuo 7€ riittää moneksi päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule mitään tuollaisia oireita.
Vierailija kirjoitti:
👵🏼:MEne kErÄämÄän metTästÄ siEniÄ ja MarjOjA!
Mitä marjoja saat metsästä tähän aikaan vuodesta?
Kasviscurry: kukkis, pari perunaa ja porkkanaa, sipulia, herneitä, papuja, pari kourallista linssejä - ihan mitä vaan! Mausteita mitä sattuu olemaan ja purkki kookosmaitoa. Tuosta saa 6 annosta.
Linssikeitto: kasvislientä, sipulia, tomaattimurskaa, mausteita, linssejä, kookosmaitoa. Pari euroa 6 annosta
Molemmat tosi ruokaisia.
Me olemme miehen kanssa sekasyöjiä mutta nykyään puolet aterioista on kasvisruokia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa puutostaudit, lihaskato, anemia ym sairaudet.
Kolmesta ateriasta?
Mä olen ollut kasvissyöjä jo 25 vuotta ja hemoglobiinikin on 160.
Wau sulla on tosi hyvä hemoglobiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👵🏼:MEne kErÄämÄän metTästÄ siEniÄ ja MarjOjA!
Mitä marjoja saat metsästä tähän aikaan vuodesta?
Ensimmäiset mustikat ja villivadelmat alkaa kypsymään. Metsämansikoita on tullut jo pari viikkoa.
Sienistä kanttarellit
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan tajua ihmisiä joilla einole luottokorttia.
Minä olen tuommoinen kenellä ei ole. Elän varojeni mukaan enkä velaksi. Itse en ymmärrä ihmisiä jotka ei osaa elää varojensa mukaan vaan ylivelkaantuu ja itkee kun velat pitää aina maksaa korkojen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Yksi kesäkurpitsa 1 euro
yksi valkosipuli 20 senttiä
yksi sipuli 20 senttiä
yksi tomaattimurska 80 senttiä
paljon erilaisia mausteita maun mukaan, esim. chili...
hauduta kaikki ainekset uunissa, keitä riisiä tai spagettia
Oletko maistanut? -on todella maukasta, eikä kannata alapeukuttaa ennen kuin on edes syönyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liotus tai jopa idätys parantaa sulavuutta. Lisähifistelynä liotuksen jälkeen kannattaa antaa linssien "hengittää" kuivillaan esim. puoli tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatteko te että niissä keitoissa on puolet vettä!? Mitä järkeä on syödä ruoaksi vettä?
Et siis syö koskaan mitään keittoruokia
Tuo on totta. Ja se on hyvä proteiinimäärältään. Hyvää, terveellistä ja halpaa.