Minkälaisen kasvisruuan tekisin kun ruoka saa maksaa maksimissaan 7 euroa ja siitä pitää riittää kolmelle aterialle yhdelle henkilölle
Kommentit (70)
Ap:ko näitä alapeukuttaa? Mikä pointti?
Purjoperunasoppaa, missä sulatejuustoa. Sämpylöitä.
Huhhuh miten tunteisiin joillakin menee se, että joku haluaa syödä kolme päivää kasvisruokaa :D mikä teitä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
savutofukiusauksen, hinta n. 4e. Peurunasipulisekoitus 1e, savutofu lidlistä 1,40e ja kaurakerma/ruokakerma 1e. Saat vielä jälkkäritkin.
Painu nyt V I T T U U N sen tofus kanssa 🖕🏼
Onko sinulla kaikki ihan ok? Mitä teet kasvisruokaketjussa, jos tofu aiheuttaa sinussa moista raivoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa puutostaudit, lihaskato, anemia ym sairaudet.
Kolmesta ateriasta?
Mä olen ollut kasvissyöjä jo 25 vuotta ja hemoglobiinikin on 160.
Et olekaan vegaani. Siinä se merkittävä ero.
Ihana linssi-juureskeitto kookosmaidolla. Törkeän hyvää!!
Kattilallinen ohraryynipuuroa.
No, siinä on maitoa, onko sallittu, laktovegaaninen ruoka?
Miksi vaivautua edes tekemään jotain ruokaa jos lähtokohtakin on semmoinen että syötyäsi "kunnon" annoksen on vartinpäästä taas nälkä? Tuo sama ongelma on lähes jokaisessa puhtaasti ideologia ruuassa
Tajuatteko te että niissä keitoissa on puolet vettä!? Mitä järkeä on syödä ruoaksi vettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö siinä käy, jos on kolme päivää syömättä eläinten raatoja? :D
Ihan tiedoksi sulle aneemiselle vegakille että korkeintaan Kiinassa syödään eläimiä elävänä.
Minä olen kyllä ihan sekasyöjä, tänäänkin olen syönyt lihaa. En silti kuvittele, että ihminen kuolee, jos ei syö muutaman tunnin välein eläimiä.
Hernekeitto on halvin, riittoisin ja täyttävin. Eikä se koskaan epäonnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmesta ateriasta?
Hemoglobiini voi olla myös viitearvoja korkeampi. Tämä voi johtua siitä, että elimistön hapensaanti on ollut pitkään tavallista vähäisempää.
Korkea hemoglobiiniarvo voi johtua myös tupakoinnista, sillä tupakansavusta elimistöön kulkeutunut häkä eli hiilimonoksidi vähentää veren normaalia hapettumista.
https://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/hemoglobiiniarvo-b-hb-kerto…
Pekoniparsa ja joku hyvä sisäfile.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatteko te että niissä keitoissa on puolet vettä!? Mitä järkeä on syödä ruoaksi vettä?
Varmaan sama järki kuin veden juomisessa.
Ei hitto että täällä on sekavaa porukkaa. Onko teillä kaikilla koko kesän mittainen putki päällä? Kannattaisi varmaan tosiaan kokeilla sitä vettä välillä. :D
Hei vegakit, unohditte
- en oo itse vegaani mutta
- superhyvää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sama järki kuin veden juomisessa.
Ei hitto että täällä on sekavaa porukkaa. Onko teillä kaikilla koko kesän mittainen putki päällä? Kannattaisi varmaan tosiaan kokeilla sitä vettä välillä. :D
Nyt ei puhuta mistään 90-vuotiaista jotka ei halua juoda mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmesta ateriasta?
Hemoglobiini voi olla myös viitearvoja korkeampi. Tämä voi johtua siitä, että elimistön hapensaanti on ollut pitkään tavallista vähäisempää.
Korkea hemoglobiiniarvo voi johtua myös tupakoinnista, sillä tupakansavusta elimistöön kulkeutunut häkä eli hiilimonoksidi vähentää veren normaalia hapettumista.
https://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/hemoglobiiniarvo-b-hb-kerto…
Kiitos tästä, tiesin kyllä. Ei johdu minulla kummastakaan asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Ja löpölöpö.
Vierailija kirjoitti:
Tuollahan saa vaikka mitä. Itse tekisin tällä hetkellä ehkä linssi-tomaattikeiton. Varmaan jäisi pari euroa ylikin.
Miten te pystytte syömään linssejä, minulla ne pierettää ja vatsaa vääntää.
Ihan tiedoksi sulle aneemiselle vegakille että korkeintaan Kiinassa syödään eläimiä elävänä.