Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mokia liittyen pullonpalautukseen

Vituttaa pullonpalautus
11.07.2022 |

Tuli tässä mieleen, kun lähiaikoina monesti lähikaupan pullokone on alkanut piippaamaan usein ja kaikenlaista ongelmaa on ollut, joka on aiheuttanut aikamoisia tilanteita.

Kerran jonotin siinä ainakin puoli tuntia, kun vikaa ei niin nopeasti saatu korjattua (ilmeisesti raskaiden lasipullojen kanssa ongelmia) Takana seisoi ehkä kolme ihmistä kassiensa kanssa. Sitten lähdin toiseen kauppaan, jossa myös sama tilanne, ei kiva.

Kertokaa omat mokanne/paskat tilanteet!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Man tar det lite generellare: varför är flaskor och burkar för drycker det enda emballaget som förses med pant?

Svaret är givetvis förhindrad konkurrens och därmed höga priser. I alla länder med ett pantsystem kostar drycker omotiverat mycket.

I normala länder har man ingen pant och plast sorteras som plast och aluminium som metall. Det som ännu är förpackat i glas sorteras givetvis som glas. Enkelt som fan och inga konstgjorda konkurrenshinder.

Vierailija
2/13 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee lyhyt ketju. Tuskin pahemmin mitään mokia tuossa voisi käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Ap:n mainitsemat. Ja kerran oma moka, jäi kuitti ottamatta, siinä oli noin 9 euroa. Ei ole sen jälkeen toistunut, sen verran vitutti.

Vierailija
4/13 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kävi kerran niin, että kone sylkäisi palautuskuitin keskenkaiken kun pidin liian pitkän tauon pulloJen syötössä koska yritin saada pari litattua pulloa muotoonsa. Tämä palautuskone oli kaupan tuulikaapissa ja just kun se lappu tipahti joku tuli ovesta sisään ja ilmavirta heitti lapun alas kohtaan jossa palautetaan korit. Kumarruin ottamaan lappua ja laitteen tunnistin luuli että nyt palautetaan koria ja käynnisti hihnan ja hihna vei lappuni sinne koneen taakse pullohuoneeseen. Lapulla oli pulloja parinkympin edestä ja minun piti pyytää myyjää katsomaan josko se lappu löytyisi sieltä takatilasta . Ystävällinen myyjä löysi lapun ja toi sen minulle.

Vierailija
5/13 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkaan aina ne laput ja toivoisin, että muissakin automaateissa olisi mahdollisuus lahjoittaa se mitätön summa vaikka Ukrainaan, niin ei tarvitsisi söhrätä lappujen kanssa.

Vierailija
6/13 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran unohtanut ottaa sen kuitin.

Vierailija
7/13 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ymmärrän kyllä, jos joku oudoksuu tätä aihetta, mutta itelle kyllä käy niitä mr.bean tilanteita ihan missä tahansa, yksi niistä on tämä pullonpalautus. T: Keskustelun aloittaja.

Vierailija
8/13 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kone ei tykkää jos laittaa liian nopeasti sitten se ilmoittaa. Sekin jos viivakoodista mennyt ryttyyn niin ei ota. Joskus pullo ei vaan käy sinne koneeseen.

Vierailija
9/13 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lauantai-iltaisin palauttamassa pullot, koska silloin niissä ei ole yleensä ketään palauttelemassa. 

Pahimmat päivät ovat alkuviikosta alkuillasta, jolloin joillakin on jätesäkin verran pulloja  mukanaan ja hermot menee odotellessa. Palautusautomaatit ovat tukossa ja henkilökunta juoksee purkamaan sumia yms.

Vierailija
10/13 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn lauantai-iltaisin palauttamassa pullot, koska silloin niissä ei ole yleensä ketään palauttelemassa. 

Pahimmat päivät ovat alkuviikosta alkuillasta, jolloin joillakin on jätesäkin verran pulloja  mukanaan ja hermot menee odotellessa. Palautusautomaatit ovat tukossa ja henkilökunta juoksee purkamaan sumia yms.

Niin, siihen aikaan ne juopot tyhjentää niitä pullojaan.

Vierailija
11/13 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkoistanut pullonpalautuksen perheen teinille niin ei ole enää moneen vuoteen tarvinnut itse sählätä automaatilla :D

Vierailija
12/13 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin tänä kesänä sitä pulloautomaattia, mihin saa kaataa tölkit/pullot. Olipa näppärä vekotin.

Nopeutui palautus, kun lapset keränneet paljon niitä läheisen festarin jäljiltä.

Vierailija
13/13 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä painoin Lidlin automaatilla vahingossa lahjoitusnappia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme