Kokemuksia ja mielpiteitä puumanaisista?
Mitä kokemuksia tai mielipiteitä palstalaisilla on puumanaisista? Naisetkin voivat kertoa ainakin mielipiteitään, vielä parempi, jos tuntee että itse on puumanainen.
Kommentit (11)
Ystäväni on puumanainen. Hän on 53v ja hänen luonaan vierailee 20-30 vuotiaita nuoria miehiä. Olen kateellinen. Hän kertoo usein seksikokemuksistaan nuorten miesten kanssa. Täytyy sanoa, että nainen elää täysillä.
En tiedä onko puumalle joku ikäraja, mutta itse olen 35v sinkkuäiti, ja tykkään nuoremmista miehistä. Vietin juuri kivan viikonlopun 21v miehen kanssa. Nuoren miehen ihailu virkistää mieltä ja saa itseni tuntemaan yltiöseksikkääksi.
Nuorempi mies on naiselle hyvin suositeltava. Viisi-kuusikymppiselle ehkä 25-35-vuotias. Nelikymppisellekään ei oikein alle 25-vuotias. Vielä nuoremmille naisille ikäero jää väkisin pienemmäksi.
Jotta homma onnistuu, olisi naisen oltava fyysisesti hyvässä kunnossa samoin muun ulkoisen olemuksen. Nuoret miehet usein toivovat suhdetta parikymmentä vuotta vanhempaan naiseen. Arvostavat heitä, mutta eivät tiedä, miten saada homma alulle. Naisen onkin tällöin tehtävä aloite. Mies varmasti reagoi heti positiivisesti. Siitä se lähtee. Opitte tuntemaan toisenne, löydätte yhteisiä harrastuksia. Vietätte paljon aikaa yhdessä. Seksi ei tietysti tärkeää. Nuori mies jaksaa.
Jos suhde joskus päättyy, mies muistaa naisen elämänsä naisena. Puumanaista ei koskaan pysty unohtamaan. Kaipuu säilyy.
Itse kun kohtasin ajat sitten puumanaisen, muistan erikoisen tapauksen. Hänellä oli kokonaan sheivattu alapää. Se oli silloin harvinaista. Hän halusi, että minäkin olisin sheivattu. Tarjotui tekemään sen. Vähän epäröin, mutta hän oli nainen, jota rakastin ja annoin poistaa karvat. Hän kertoi seksinkin olevan parempaa, kun kumpikin oltiin sheivattuja. Suhde päättyi valitettavasti aikanaan, samoin sheivaukset.
Kun kiertää työkseen Suomea ja on töissä siellä missä ihmiset on juhlimassa, niin puumailmiökin on tuttu. Väittäisin kuitenkin, että kiihkeimmillään se oli tv-sarjojen myötä joskus 2008-2015. Kokemukset on pääosin positiivisia, meno oli ja on toisinaan vieläkin aika estotonta ja ilman turhia kommervenkkejä kun molemmat tietävät pelin hengen.
Vierailija kirjoitti:
Kun kiertää työkseen Suomea ja on töissä siellä missä ihmiset on juhlimassa, niin puumailmiökin on tuttu. Väittäisin kuitenkin, että kiihkeimmillään se oli tv-sarjojen myötä joskus 2008-2015. Kokemukset on pääosin positiivisia, meno oli ja on toisinaan vieläkin aika estotonta ja ilman turhia kommervenkkejä kun molemmat tietävät pelin hengen.
Eli siis kämästä känniseksiäkö? Suomessa ihmiset juhlimassa = ihmiset kännissä.
Puutteessa olevat ryhmät ovat nimenomaan nuoret miehet ja vanhat naiset. Hyvä että löytävät toisensa.
Nuoria ja ehkä ujoja vaan pitää iskeä varovasti.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö TV-sarjat eivät ole tuoneet tähän maahan mitään toiminta- tai käyttäytymismalleja. Turhapurotkin olivat taannoin katsotuimpia elokuvia, eivätkä ne ohjanneet väkeä kuleksimaan verkkopaidoissa ympäri kyliä.
On ollut ilo touhuta puuman kanssa.
Vieläpä niin että hänen mies katseli .
Kaverin kanssa oltiin liikkeessä,sanoin kaverille että tossa olis lihaa ens yöksi.
Kaveri virnisti ja sanoi otetaanpa selvää.
Ja selväähän siitä otettiin.
Muutamat tanssitukset ja olimme menossa jatkoille heidän mökille en.
Ei siinä paljoa aikailtu kun nuolimme pillua ja kaveri nousi päälle ja alkoi naimaan.
Oli sovittu kaverin kans ettei lasketa sisään ennen kun rouva on tyydytetty.
Ja se pidettiin vaikka vaihto tapahtui aika nopeaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö TV-sarjat eivät ole tuoneet tähän maahan mitään toiminta- tai käyttäytymismalleja. Turhapurotkin olivat taannoin katsotuimpia elokuvia, eivätkä ne ohjanneet väkeä kuleksimaan verkkopaidoissa ympäri kyliä.
Kannattaa pitäytyä asioissa, joista jotain tietää. Sinä et nyt tiedä mistä puhut. Mutu ei hyödytä ketään.
Joidenkin mukaan itse olen tällä hetkellä puuma. Seurustelen jo kolmatta vuotta itseäni 16vuotta nuoremman miehen kanssa(hän siis 24) ja itse täytin juuri 41v.