Kuinka usein hoidat jalkojasi
Kommentit (12)
mies minulle valitti että saisin kovettumat raspata pois :D kuulemma näyttää rumilta sandaaleissa
Ei kukaan mun kavereista raspaa tai mitään ainakaan tässä iässä
n 23
Kerran viikossa kunnon jalkatreeni, se riittää ku muute pyöräilee jokapaikkaan tai kävelee.
No ei ole mitään pahoja kovettumia, välillä rasvaan kokonaan ja säärten rasvaamisen yhteydessä jalkapöydän päältä aina myös
Raspaan vain silloin tällöin, mutta hieron ja rasvaan vähintään kerran päivässä, mulla on kipeät jalat.
En rasvaa kun ei ole mitään raspattavaa. Kynnet leikkaan kun kasvavat. En rasvaa koskaan. Miten noita nyt sit pitäis hoitaa.
Kolmen viikon välein leikkaan kynnet ja lakkaan. Raspata ei tarvitse, rasvaan jalat joka ilta...pysyvät pehmeinä.
Ulkomaan reissuilla käyn jalkahoidossa, eli ainakin kolme neljä kertaa vuodessa.
En hoida mitenkään. Pesen ja pidän sopivan kokoisia jalkineita. Tärkein jalkojenhoitokeinoni on villasukat paljaissa jaloissa niinä vuodenaikoina, jolloin pidän kenkiä... ja kesällä käveleminen paljain jaloin täällä maaseudulla.
Parin-kolmen viikon välein jalkakylpy, kevyt hionta hohkakivellä ja kynsien siistiminen. Rasvaan silloin kun muistan.
En raspaa ollenkaan. Rasvaa laitan joka päivä pesun jälkeen ja pari kertaa viikossa jalkakylpy.
Raspaan/käytän hohkakiveä 2 krt viikossa saunakäynnin yhteydessä ja sen jälkeen laitan rasvaa. (No tietty leikkaan myös kynnet tarvittaessa.) Jalat on hyvässä kunnossa.
En raspaa ikinä.
Rasvaan jalkoja kausiluonteisesti, mikäli on tarvetta.