Olen sairastanut nyt koronan kahdesti ilman rokotteita. Kannattaako vielä ottaa?
Syytä en jaksa nyt selittää. Sairastin ensimmäisen koronan 3kk sitten. Ensimmäinen rokotus olisi ollut ajankohtainen elokuun alussa. Nyt toinen korona menossa. Vastaako nämä sairastamiset nyt kahta rokotusta vai haenko rokotuksen vielä syksymmällä?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ap:: tapauksessa odottaisin ehdottomasti spesifimpiä rokotteita. Siis niitä, jotka perustuvat omikronin myöhempiin varianteihin. Ei ole mitään järkeä ottaa sitä vanhentunutta rokotrtta, joka kehitettiin alkuperäiseen Wuhan-virukseen.
Itse en ole ottanut rokotteita. Jään edelleen odottamaan ja katsomaan miten homma etenee.
Se rokote on ihan sitä samaa kuraa, mitä on ollut alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ensimmäisen variantin mukaan tehty rokote antaisi suojaa?
Ei sitä ole tehty mihinkään varianttiin, koska virusta ei löydy ja sitä on etsitty kuumeisesti joka maasta, jossa koronaa on. Koronarokote on jotain muuta, mutta perinteistä rokotemääritelmää se ei täytä.
Vierailija kirjoitti:
Vastaako tauti yhtä rokotetta?
Joo niinhän ne sanoo mutta jotenkin mystisesti se taudin sairastanutkin tarvii sen rokotteen...
Vierailija kirjoitti:
Vastaako tauti yhtä rokotetta?
Ei, se tauti ei ole solu- ja geeniterapiaa, kuten huijauspiikki.
Jokainen sairastumiskerta entistä vaarallisempi, noin keskimäärin. Älä usko thl:ää.
Jos kahdesti jo sairastunut, kannattaa suunnilleen muuttaa maaseudulle ja kaupassa pitää ffp3 mikäli pakko käydä.
Olen syönyt nyt vuoden 100mikrogrammaa d-vitamiinia. Ja sairastanut kahdesti Koronan jo tälle keväälle. Lievänä kylläkin. Ja yhteensä koko keväänä viisi flunssaa. Ei taida toimia ainakaan omalla kohdalla d vitamiinit. Ennen en sairastanut juuri ollenkaan, koskaan. Mitä lie tapahtunut .
Sairastettiin keväällä, ei rokotteita kenelläkään. Normiflunssasta meni. Vauvalla ei juuri mitään oireita. Noroviirus on 3000 kertaa pahempi.
N 38
Fiksu päätös.
Briteissä 94% koronaan kuolleista on rokotettuja ja Kanadassa 93%.