Paljonko teidän sydän nyt hakkaa, mitatkaa
Kommentit (36)
Täytyyhän mulla olla pulssi. En muuten kirjoittelisi. Aika lepo sen täytyy olla. Eihän se voi olla niin harva että syke kahden-kolmen sekunnin välein? Näillä elintavoilla voisi olettaa että sydänkäyrä näyttää tasaista viivaa.
M.51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95
Oon tässä riippumatossa makoillut tunnin.
Levossa noin korkea pulssi? Toki on lämmintä (ainakin osassa maata), mutta ootko ihan ok?
Älykellosta mittasin ja tuommoista lukemaa näytti. Ei mitenkään huono olo ole. Mussutin ekan puolentunnin aikana sipsiä ja kokista niin voikohan ruuat sitten vaikuttaa? En tiedä.
Minkälaiset lukemat normaalissa levossa sitten on?
44 tällä hetkellä. Ihmekös vähän hutera olo....
48 pötköttelen sängyssä ja katson Suomi areenaa joka nostaa ainakin verenpainetta. Normaali lepopulssi on alle 50
M50
Juma mitä lukuja!
Mitä te teette?
Mulla 45.
Kannattaa mitata syke vasta kun saa seuraavan talven järkyttävät monta sataa prosenttia korkeammat sähkölaskut...
Lepopulssi on minulla jonkin verran alle 40 ja maksimisyke on jonkin verran yli 200, niin jossakin tuolla välillä se on.
Riippumattotyyppi tässä ja äsken söin iltapäivä aterian ja tiskasin ja tässä kun oon makoillut sängyllä varmaan 45 minuuttia niin äsken mitattuani sykkeen lukema näytti 75.
Jotenkin hassulta tuntuu miten sykkeeni toimii vai onkohan virheellisesti kelloni näyttänyt sykkeeni???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95
Oon tässä riippumatossa makoillut tunnin.
Levossa noin korkea pulssi? Toki on lämmintä (ainakin osassa maata), mutta ootko ihan ok?
Se jolla 113, niin makaan sohvalla enkä ole puoleen tuntiin tehnyt muuta kuin katsonut telkkaria. Syntymästä asti ollut tää tilanne, joskus ei yöllä saa nukuttua kun pumppu hakkaa.
N48
58 sanoo kellon sykemittari