Mies pesi samalla vedellä koko talon lattiat
Nyt paloi käpy lopullisesti. Meillä on pitkään ollut erilainen käsitys siisteydestä. Mies kyllä osallistuu siivoamiseen, mutta ei kovin oma-aloitteisesti. Ennemminkin niin että minä jaan työt kuka tekee mitäkin. Olisi todella kiva, jos kerrankin aikuinen mies huomaisi itse siivouksen tarpeen ja alkaisi hommiin.
No nyt se itse asia. Minä yleensä imuroin ja hän moppaa lattiat, koska se on hieman raskaampaa. Olen pitkään epäillyt, että miten tekee sen ja tänään seurasin tarkemmin. Mies ei kertaakaan vaihtanut ämpäriin uutta vettä, vaan veti koko talon, yli 100m2 samalla vedellä. Hyi yäk en voi käsittää. Sanoin asiasta, niin kertoi lähes aina tekevänsä niin. Että kun aloittaa makkareista ja tulee likaisempaa aluetta kohti niin se riittää. Tämä johti hirveään sanasotaan ja mies lähti ovet paukkuen pyörälenkille.
Onko palstalla kohtalotovereita, vai osaako muiden miehet siivota fiksummin?
Kommentit (44)
En minäkään mitään sangollista vettä laita, mutta jos laittaa niin kyllä sillä kodin pesee. Kastelen ison mikrokuituliinan ja puristan sen täysin kuivaksi. Sillä pyyhin ja siirrän sitä liinaa siinä lastassa, että tulee puhdas kohta eri huoneen vaihtuessa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa arvelet kotisiivoojan vaihtavan moppiveden?
Mä vaihdan pari kertaa noin isossa asunnossa ja riippuu tietenkin siitä kuinka likaista talossa on.
T. Kotisiivooja
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä. Oli aivan järkky se eilinen päivä ja vielä tänäänkin riita jatkui. Soitin parhaalle ystävälleni sekä äitilleni. He molemmat sanoivat että ylireagoin asiaan. Olisi luullut edes täältä aaveelta tulevan ymmärrystä, mutta ei. Joutuuko tässä vielä kaiken kukkuraksi pyytämään mieheltä anteeksi.
Ehka puren hammasta ja kiitän miestä, että hyvä kun hän ylipäänsä siivoaa niinkin paljon.
Jos tämä nyt totta on, niin kyllähän sä ylireagoit. Pikkujuttuhan tuo oli.
Ei tässä tarvitse keksiä mitään. Itsekin kyllä haluaisin, että koko riita olisi jäänyt tapahtumatta.