Katson löytäneeni edullisen ja sisältörikkaan elämäntyylin. Omistan hyvin vähän ja näen paljon maailmaa,.
Omistan hyvin vähän lukuunottamatta asuntoani. Asun hyvällä sijainnilla pääkaupunkiseudulla pienessä 40 neliön asunnossa. Työmatkat hoituu kävellen ja asumisen kulut ovat pienet omistusasunnostani, josta maksan vain vastiketta. Asun osan vuodesta myös ulkomailla ja alivuokraan sen ajan asuntoani. Perhettä ei ole esteenä, mikä mahdollistaa suuren määrän matkailua ympäri maailman. Nyt on plakkarissa jo 45 valtiota. Jos panostaisin omistamiseen eli auto, vene, mökki jne., niin niistä koituisi huolta. Kun omistan vähän, niin olen vapaampi. Kaiken voi aina vuokrata. Mikä on sinun onnellisen ja sisältörikkaan elämän salaisuus?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut selväksi muuta kuin ulkoiset tekijät.
Sisältö syntyy erilaisista elämään kuuluvista kokemuksista joita mm. matkailu tuo mukanaan. Mitä muuten tarkalleen tarkoitat kysymykselläsi,
Alivuokraat omistusasuntoa? Oletko vuokralla omassa asunnossasi?
Maita samaan verran pakkasissa, kävin ne alle nelikymppisenä.
Mitä kukakin itse arvostaa on arvokasta. Itse en jaksa enää reissata vaan nautin täysillä omakotitalosta, pihasta ja perheestä. Jotenkin vaan se meneminen alkoi ahdistamaan.
Tämä nykyinen on mun sisältörikas elämän tyyli.
Kuulostaa hienolta. Toivottavasti et kuitenkaan lennä niille matkoillesi.
Pieni korjaus tekstiisi: kun sinulla on rahaa, olet onnellisempi. Et matkustelisi ym. ilman rahaa, omistit sitten tavaraa tai et. Ja asunto toimii kuitenkin aina eräänlaisena vakuutena sekin.
Ihana perhe ja suku. Työ, jonka olen rakentanut harrastuksesta. Sopivasti vapaa- aikaa.
Tykkään katsoa koirien kanssa telkkua tai pihalle ikkunasta.
Ilmeisesti olen saanut kaiken, kun on mies ja lapsi, rivarin pätkä ja farmariskoda ja käytyjä maita ~45.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti olen saanut kaiken, kun on mies ja lapsi, rivarin pätkä ja farmariskoda ja käytyjä maita ~45.
Jos nuo maat sisältävät Venäjän tai Turkin, olet nolo.
Vierailija kirjoitti:
Rivarin? Kuka retostelee rivarilla?
Ei tullut selväksi muuta kuin ulkoiset tekijät.