Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tunne yhteisöllisyyden tunnetta Suomea tai suomalaisia kohtaan.

Vierailija
11.07.2022 |

Pidän omista asioistani huolta. Rahat ovat monessa eri maassa ja olen valmis muuttamaan toiseen maahan heti kun tilanne sitä mielestäni vaatii.
Taidan olla globalisaation täydellinen tuotos, tai sitten vain olen omaksunut maassamme vallitsevan tilan : kahmi kaikkea muista piittaamatta ilman moraalisia dilemmoja.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi venäläinen trolli tuntisi olevansa suomalainen? En tajua.

Ymmärtäkää jo, että osa trollien hybridivaikuttamista on saada suomalaiset tyytymättömiksi. Ei se niille passaa, että ollaan maailman onnellisin kansa, kun ne itse on surkimuksia.

Vierailija
22/67 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se Suomi ihana maa, niin meille aina kerrotaan. No, lapset ja nuoret eivät voi ainakaan hyvin täällä. 

Juuri tänään oli juttu, kuinka nuorten huumeiden käyttö on räjähtänyt käsistä, ja Suomessa kuoleekin eniten ihmisiä huumeisiin per capita koko Euroopassa. 

Suomessa on menossa valtava mielisairauspandemia: mt-häiriöisiä ihmisiä on koko ajan enemmän, eikä hoitoa edes riitä kuin osalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä! Jumalattomasti narsisteja, psykoja ym.tunnekylmiä, muista kuin itsestään välinpitämättömiä pikkusieluisia ankeuttajia.

Vierailija
24/67 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä! Jumalattomasti narsisteja, psykoja ym.tunnekylmiä, muista kuin itsestään välinpitämättömiä pikkusieluisia ankeuttajia.

Venäläinen trolli keskustelee itsensä kanssa.

Sellaista kaksinaamaista se on Putinin alaisena.

Vierailija
25/67 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäkää jo, että osa trollien hybridivaikuttamista on saada suomalaiset tyytymättömiksi. Ei se niille passaa, että ollaan maailman onnellisin kansa, kun ne itse on surkimuksia.

Toi aloitus on sen verran hyvällä suomella, että tuskinpa on ryssätrolli...

Vierailija
26/67 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Johan Bäckmankaan asu Venäjällä. Koko porukka saa palkan rajan takaa.

Vierailija
27/67 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on koko ajan Venäjää kehuvia ja Ukrainaa haukkuvia tekstejä ihan hyvällä suomen kielellä, joten kieli ei kerro mitään.

Vierailija
28/67 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama juttu, vaikka varoja ei kummemmin olekaan. Suomalaiset on niin uskomattoman ankeaa porukkaa, etten ole ikinä kokenut kuuluvani joukkoon. Pelkkää pikkusieluista valittamista ja kyttäystä. Kellään ei ole eikä saisi olla hauskaa.

Siitä vain muuttamaan ulkomaille. Älä sitten ala itkemään kun tajuat, että asiat eivät olekaan muualla paremmin.

Kyllä ne monessa maassa on paremmin. Ja voin paremmin. Olen minäkin sillä tiellä. -Eri

Vierailija
29/67 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehyskuntaan muutto ratkaisi tuon ongelman. Kaikilla ei siihen ole varaa valitettavasti.

Vierailija
30/67 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan milleniaali ja tosiaankin, surullinen nykyajan kansainvälisyyden tuote.

Kohta koko maapallon väestö on samaa beeshiä kokista juovaa massaa joilla ei ole omia maita eikä omia kulttuureja, on vain yksi iso usa, samat kaupat kaikkialla ja kuluttaminen.

ootko koskaan käynyt ulkomailla? vaikkapa Jemenissä?

Vierailija
31/67 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on facebookissa eräs tuttu, joka muistaa useamman kerran vuodessa valittaa kuinka paska maa Suomi on. Ihmettelen että mikä saa kuitenkin pysymään täällä paskassa maassa.

Taloudellinen tilanne?

Vierailija
32/67 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä välitän kaikista tuntemattomista ihmisistä saman verran, oli sitten suomalainen tai somalialainen. En ehkä tunne yhteisöllisyyttä, mutta kellekään en toivoisi pahaa ja autan jos voin.

Vierailija
33/67 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama juttu, vaikka varoja ei kummemmin olekaan. Suomalaiset on niin uskomattoman ankeaa porukkaa, etten ole ikinä kokenut kuuluvani joukkoon. Pelkkää pikkusieluista valittamista ja kyttäystä. Kellään ei ole eikä saisi olla hauskaa.

Siitä vain muuttamaan ulkomaille. Älä sitten ala itkemään kun tajuat, että asiat eivät olekaan muualla paremmin.

Kyllä ne monessa maassa on paremmin. Ja voin paremmin. Olen minäkin sillä tiellä. -Eri

Asiat eivät itse asiassa ole "monessa muussa maassa paremmin", kuin Suomessa. Se on mm. useiden erilaisten tilastojen ja lukujen tukema fakta. Päinvastoin, useat asiat ovat huomattavasti huonommin useassa muussa maassa. Se, että *sinä* et viihdy Suomessa ja koet "useiden asioiden" olevan paremmin jossain muualla on sinun subjektiivinen kokemuksesi, mutta se ei ole kuitenkaan mikään vallitseva fakta.

Vierailija
34/67 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen asunut 30 vuotta ulkomailla mm. afrikassa, yhdysvalloissa ja japanissa. Olen huomannut miten ylimielinen maa suomi on. Ennenkaikkea sinisilmäisiä omalle propagandalle.  Suomi täynnä rikollisuutta, byrokratiaa, levottomuutta, katastrofeja, jälkeen jääneisyyttä (esim. sivistyksessä), kehittymättömyyttä, eriarvoisuutta, luokkayhteiskuntia, äärimielipiteitä, ateismin ja rasismin haittavaikutuksia jne. On lottovoitto etten asu Suomessa.

Vierailija
35/67 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos suomi on niin hieno kun sanotaan miksi meille ei ole valtavaa maa han muuttoa länsimaista vaan päinvastoin. valtavia määriä lähtee pois suomesta vuosikymmenten ajan mutta media ei uskalla siihen tarttua.

Vierailija
36/67 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä feministinen paratiisi vihaa avoimesti hetero miehiä niin ei täällä ole mitenkään mahdollista tuntea yhteisöllisyyttä ellet ole nainen tai kuulut johonkin seksuaalivähemmistöön

Vierailija
37/67 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häivy loinen!

Vierailija
38/67 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen asunut 30 vuotta ulkomailla mm. afrikassa, yhdysvalloissa ja japanissa. Olen huomannut miten ylimielinen maa suomi on. Ennenkaikkea sinisilmäisiä omalle propagandalle.  Suomi täynnä rikollisuutta, byrokratiaa, levottomuutta, katastrofeja, jälkeen jääneisyyttä (esim. sivistyksessä), kehittymättömyyttä, eriarvoisuutta, luokkayhteiskuntia, äärimielipiteitä, ateismin ja rasismin haittavaikutuksia jne. On lottovoitto etten asu Suomessa.

Minä perustan oman näkemykseni sekä 20-vuotiseen matkustamiseen, että myös osittaiseen ulkomailla asumiseen. Nuo väitteesi ovat tietysti vihaista ja ehkä katkeraakin tunneperäistä höpötystä. Suomi ei ole täynnä yhtäkään noista asioista, vaan ironisesti päin vastoin sitä löytyy mm. juurikin mainitsemistasi maista, kuten Yhdysvalloista ja Japanista.

Vierailija
39/67 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä perustan oman näkemykseni sekä 20-vuotiseen matkustamiseen, että myös osittaiseen ulkomailla asumiseen. Nuo väitteesi ovat tietysti vihaista ja ehkä katkeraakin tunneperäistä höpötystä. Suomi ei ole täynnä yhtäkään noista asioista, vaan ironisesti päin vastoin sitä löytyy mm. juurikin mainitsemistasi maista, kuten Yhdysvalloista ja Japanista.

väität että suomessa ei ole:

-rikollisuutta

-byrokratiaa

-levottomuutta

-katastrofeja

-sivistymättömyyttä

-kehittymättömyyttä

-eriarvoisuutta

-luokkayhteiskuntia

-äärimielipiteitä

-ateismin ja rasismin haittavaikutuksia

oletko aivan tosissasi?

Vierailija
40/67 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin olet aivopesty. Mallikelpoinen naivi suomalainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi